מתוך הבנת הצורך הזה קמה חברה מקצועית ומבטיחה בשם דיגיטל פרטנרס, שחרטה על דגלה לסייע לבעלי עסקים להגשים את עצמם בזירה האינטרנטית. מאחר שעסקים משנעים את הפעילות העסקית שלהם לעולם המקוון בכל יום שעובר, רמת התחרות מתעדכנת בהתאם, והיכולת לבלוט מעל סביבת התחרות הופכת מאתגרת במיוחד.

חברת דיגיטל פרטנרס היא קרש הקפיצה שלכם למגרש של הגדולים. אם אתם רוצים להתחרות בסביבות התחרות המאתגרות ביותר, אתם צריכים לנהוג כמקצוענים. 

למה כדאי יהיה לכם לבנות אתר דווקא עם דיגיטל פרטנרס?
בכל הקשור לעולם בניית אתרים לעסקים, חברת דיגיטל פרטנרס נחשבת למובילה מקצועית שלא מעט עיניים נשואות אליה בסביבת התחרות. הסיבה לכך היא ברורה: שילוב מושלם של עבודה מקצועית ושירות לקוחות מצוין, שילוב, שקשה מאוד להתחרות אתו בהיקפים גדולים.
 
אם הבנתם שאתם אכן זקוקים לשירות בניית אתרים איכותי, הנה כמה סיבות שכדאי יהיה לכם לקחת בחשבון לפני שאתם בוחרים את החברה איתה תרצו לבצע את ההתקשרות:

ניסיון מעשי
זהו אולי הקריטריון החשוב ביותר שצריך להנחות אתכם כאשר אתם מחפשים אחר חברת בניית אתרים להתקשר מולה. גם כאן הסיבה היא ברורה: ניסיון מעשי, בשטח, בזירת האמת, מלמד יותר מכל ספרי התיאוריה כולם יחד. רק תוך כדי עבודה מעשית נתקלים בבעיות, מתוודעים לחסרונות של פלטפורמות שונות, ומבינים מהם השיקולים שבסופו של יום צריכים להנחות את בעל האתר בבחירת הפלטפורמה הנכונה.

חברת דיגיטל פרטנרס עשתה כברת דרך משמעותית בעולם הניסיון המעשי של בניית אתרים, והיא מתהדרת בשורת לקוחות מן השורה הראשונה, שמיותר לציין, הינם לקוחות מרוצים מאיכות העבודה שבוצעה עבורם.

חיסכון בזמן
בואו נודה על האמת: כאשר בית עסק מעוניין להקים אתר אינטרנט, הוא פחות מתעניין בסוגיות הטכנולוגיות שאליהן נדרש בונה האתר, והוא מעוניין בסך הכל שהתהליך יעבור בשלום, במהירות, בקלות ובפשטות, ואולי הכי חשוב, בלי תקלות משביתות שיש בהן פוטנציאל זק לא הפיך למוניטין של בית העסק.

זוהי אחת הסיבות החשובות שבגללן אנשים ממשיכים כל העת לפנות לחברת דיגיטל פרטנרס: העובדה שהחברה מבצעת עבודה מקצועית, נקיה, ובלוחות זמנים מוגדרים וטובים, מאפשרת לה להציע ערך מוסף אמיתי לקהל לקוחותיה, קהל שצמא לשירות מצוין שכל כך קשה למצוא ברחבי הרשת, בטח ובטח בתחום בניית האתרים אליו יכול להצטרף כל ספק, ללא כל רישוי או מבחן הסמכה.

התאמה לסטנדרטים הקיימים בשוק
אם אתם בעלי עסק, אתם ודאי מבינים שבתשתיות עליהן נסמך העסק, והן אלו שמסייעות בייצור שוטף של ההכנסות, חייבים להשקיע. היתרון המרכזי שבהתקשרות מול חברת דיגיטל פרטנרס הוא העובדה שאתם זוכים ליהנות מהתעדכנות שוטפת של החברה בסטנדרטים המתקדמים ביותר לבניה, עיצוב ומיתוג של אתרים. אחרי ככלות הכל - אנשי מקצוע שלא נוטים להתעדכן באופן תדיר בעולם התוכן שלהם, הם אנשי מקצוע שעלולים עם הזמן להתנוון, להפוך ללא רלוונטיים, ולייצר, במקרים רבים, יותר נזק מתועלת.

מעטפת שלמה של שירותים לקידום ושיווק האתר
בניתם אתר? יופי. זה כמובן לא אומר שהלקוחות כבר יודעים להגיע אליו, או בכלל מודעים לקיומו. תהליך של בניית אתר לא אמור להסתיים רק בהעלאה של האתר לאויר, אלא אמור להיות תהליך מתמשך, שבו שיווק הוא חלק בלתי נפרד ממחזור חיי האתר.

חברת דיגיטל פרטנרס משלבת התמחות בשני עולמות התוכן האלו: בניית אתרים ושיווק של אתרים. באמצעות הידע המקצועי שרכשה החברה בעולמות התוכן של קידום ממומן בגוגל, פרסום בפייסבוק וקידום אורגני בגוגל, היא יכולה להשלים עבורכם את התמונה, לחסוך לכם עלויות נוספות שתתווספנה לרשימת ההוצאות שלכם בהתקשרות מול בעלי מקצוע נוספים, ולסייע לכם לקבל מעטפת שירותי אחת, במיקום מרכזי, שיענה לכם על כל השאלות. 

שירות לקוחות
הסעיף הקודם הוביל אותנו לגמרי לסעיף החשוב הבא: שירות לקוחות. מאחר שאין לאף גוף שליטה מלאה על רשת האינטרנט, על השירותים השונים שרצים בה ועל השחקנים החדשים שנכנסים כל העת לזירה, אין גם גוף שיודע להבטיח לכם זמינות מלאה של האתר, זמני השבתה אפסיים, ותקלות מועטות ביותר.

מה שכן ניתן להבטיח לקהל הלקוחות, הוא שירות לקוחות מצוין, במקרה של שיבוש בשירות, או פניה רגילה של לקוחות שמעוניינים לקבל מידע בסיסי.

חברת דיגיטל פרטנרס מתהדרת בשירות לקוחות מצוין, והיא תשמח לעמוד לשירות קהל הלקוחות שלה, על מנת למקסם את שביעות הרצון שלהם מן הבחירה בה כספק.

חיבור חזק בין בניית מיתוג ובניית אתר ממותג
נשאלת השאלה: האם ניתן לבנות אתר ממותג? התשובה היא חיובית, ובתנאי, כמובן, שקודם כל בונים מותג מצוין.

מאחר שביצוע מיתוג עסקי הוא הלחם והמים של חברת דיגיטל פרטנרס, אין לה כל בעיה לשלב בין עולם בניית המותג ובין הטמעה של ערכי המותג כפי שנבנו, באתר האינטרנט של בית העסק.

בעולם שבו הרבה מן השחקנים הקיימים בסביבת התחרות מוכרים כמעט אותם מוצרים, בכמעט אותם מחירים, ובאותם זמני אספקה, המיתוג האישי, הבידול והערכים של בית העסק תופסים חלק מרכזי וחשוב באסטרטגיה השיווקית של בית העסק.

התקשרות מול חברה שיש לה התמחות הן בבניית מיתוג מצליח, והן בבניית אתרים, בהחלט יכולה לייצר יתרון תחרותי לבית העסק.

"זה מה שאנחנו אוהבים לעשות"
כששואלים את בעלי חברת דיגיטל פרטנרס מהי הסיבה שמשכנעת הכי הרבה לקוחות להתקשר מולם, הם מחייכים וטוענים שהסיבה האמיתית היא שהם פשוט אוהבים את מה שהם עושים.

כשבעל מקצוע אוהב את מה שהוא עושה, הוא בדרך כלל מצליח לייצר תוצאות איכותיות יותר, מהירות יותר, ועמידות יותר לשינויים עתידיים.

"אנחנו חולמים ונושמים שיווק דיגיטלי ובניית אתרים, וזה הייעוד האמיתי של החברה." מספרים הבעלים של חברת דיגיטל פרטנרס. "אנחנו לא עוסקים בפעילויות נוספות, וממקדים את עיקר המרץ, הלמידה שלנו, והמשאבים שלנו, במה שאנחנו, סליחה על חוסר הצניעות, פשוט מצוינים בו".

לסיכום
אם בחרתם לצאת לדרך ולבנות עבור בית העסק שלכם מותג מצליח ואתר אינטרנט ממותג, שיסייעו לו לייצר יתרון תחרותי בסביבת התחרות, להגדיל מכירות, לייעל את תהליכי העבודה בעסק, למנוע טעויות, ולהתחיל לשחק בליגה של הגדולים - התקשרות מול חברת דיגיטל פרטנרס תעזור לכם לייצר הישגים משמעותיים בזמן קצר.

לחברת דיגיטל פרטנרס ניסיון מעשי רב בבניית מותגים ואתרי אינטרנט, היא יודעת לחבר את בניית האתרים לעולמות השיווק והפרסום, היא מספקת שירות לקוחות מצוין שמעמיד אותה בסטנדרט שירות יוצא דופן, מספקת שירותים משלימים לקידום ופרסום האתר שנבנה ברשתות החברתיות ובמנועי החיפוש, ואולי חשוב יותר מהכל - העובדים בחברה הזאת פשוט מאוהבים במה שהם עושים.

יש לכם עוד התלבטות? לא בטוחים שאתם יודעים הכל? מעוניינים לשמוע עוד? למה שלא תיצרו איתנו קשר? אנחנו בדיגיטל פרטנרס תמיד נשמח לשוחח.