בהמשך להצלחה המסחררת של פילינג האורז האייקוני שהושק לפני 20 שנה, מותג הקוסמטיקה הבינלאומי דרמלוג'יקה משיק בישראל את פילינג האבקה החדש דיילי מילקפוליאנט, פילינג מבוסס שיבולת שועל ושלל רכיבים טבעיים כמו פפאין עבנים וחלב קוקוס. הפילינג החדש מהווה דרך חדשה לשימוש בפילינג באופן יומיומי להרגעה ושיקום העור. מדובר בפילינג שיבולת שועל להרגעת עור, כאשר בשימוש מוסיפים לו מעט מים, שיהפכו את האבקה הייחודית לקצף עשיר וקרמי  וביחד עם עיסוי קל ועדין יוסרו תאי עור מתים. חוויה מרגיעה עדינה ומשקמת את העור תוך כדי שמירה על הלחות שלו ומניעת העור מלהתייבש.  השקת התכשיר הטבעוני החדש, מסמלת בחברה גם את הכרתם כמותג טבעוני שכן בימים אלו ממש זכו בתו הטבעונות, כמותג קוסמטיקה מקצועי פעיל וטבעוני. מחיר מומלץ: 306 שקלים.

דיילי מילקפוליאנט של דרמלוג'יקה  (צילום: יחצ)
דיילי מילקפוליאנט של דרמלוג'יקה (צילום: יחצ)

תנובה משיקה לראשונה בישראל סדרת בקבוקוני אלטרנטיב BIO על בסיס שיבולת שועל ושקדים מועשרים בויטמינים ובסידן. הסדרה תגיע במארז של 6 בקבוקונים 100 מ״ל. מחיר מומלץ: 21.90-16.90 שקלים.

בקבוקוני אלטרנטיב ביו (צילום: יחצ)
בקבוקוני אלטרנטיב ביו (צילום: יחצ)

מותג היופי ג'ייד מרחיב את סדרת הטיפוח GLOW FX ומציג: איפור רב תכליתי מונוכרומטי לאפקט מואר של זוהר. בין המוצרים: ברונזר, סומק והיילייטר. מחיר מומלץ: 99-89 שקלים.

סדרת האיפור GLOW FX (צילום: יחצ)
סדרת האיפור GLOW FX (צילום: יחצ)

"קרמיסימו" מבית גלידת שטראוס בהשקות קיץ במהדורה מוגבלת! לראשונה בישראל: קרמיסימו בטעם "החלב של הקורנפלקס" וקרמיסימו "חד קרן" בשלושה צבעים מרהיבים וטעמים אהובים. מחיר מומלץ: 29.90-9.90 שקלים.

קרמיסימו החלב של הקורנפלקס (צילום: יחצ)
קרמיסימו החלב של הקורנפלקס (צילום: יחצ)

לאש קלאש: מסקרה חדשה מבית מותג המעצבים הבינלאומי YVES SAINT LAURENT המעניקה נפח קיצוני לריסים וגימור יוקרתי מרהיב שחור משחור  ועמידה למשך 24 שעות. מחיר מומלץ: 160 שקלים.

YSL מסקרה LASH CLASH  (צילום: יחצ חול)
YSL מסקרה LASH CLASH (צילום: יחצ חול)

קרליין משיקה: סדרת דיאודורנט נושם BIO- סדרת דיאודורנטים מועשרת באלוורה ומרכיבים ממקור צמחי להרגעת העור ומעניקה הגנה של 48 שעות. הסדרה תושק בשלושה ניחוחות, כאשר כל אחד מהניחוחות יימכר גם כרול און וגם כספריי. מחיר מומלץ: 12.90 שקלים.

קרליין דאודורנט BIO (צילום: טל אזולאי)
קרליין דאודורנט BIO (צילום: טל אזולאי)
 

בית האופנה היוקרתי VALENTINO משיק את הבושם החדש לאישהBORN IN ROMA - CORAL FANTASY DONNA. שובל ריח פרחוני פירותי, תמצית תפוז ממריאה ברעננות בהירה, מלאת חיים ומעוררת את החושים. מחיר מומלץ: 499 שקלים.

BORN IN ROMA CORAL FANTASY ולנטינו בושם לאישה (צילום: יחצ חול)
BORN IN ROMA CORAL FANTASY ולנטינו בושם לאישה (צילום: יחצ חול)

הכירו את אינטואישן: מותג סכיני גילוח חדש לנשים וצעירות מבית שיק. המוצרים מעוצבים בהתאמה למבנה הגוף הנשי, על מנת להפוך את הסרת השיער לפנים ולגוף לקלה ונעימה תוך טיפוח עדין, החלקה והזנה של העור, ללא תחושת גירוי. מחיר מומלץ: 79.90-13.90 שקלים.

שיק סכיני גילוח אינטואישן  (צילום: יחצ)
שיק סכיני גילוח אינטואישן (צילום: יחצ)

מון פלטין פרופשיונל, המומחים בתחום עיצוב וטיפוח השיער מציגים: סדרת אנדרדוג UNDERDOG לגבר- סדרת תכשירי טיפוח השיער והזקן לגבר, אשר פותחה במשך שנתיים במטרה לספק לגבר הישראלי את המענה המדויק ביותר. מחיר מומלץ: 80 שקלים.

סדרת אנדרדוג (צילום: יחצ)
סדרת אנדרדוג (צילום: יחצ)

חדש מאסם: קרמוגית מיני'ס במילוי קרם בייגלה וקרם קרמל מלוח. מחיר מומלץ: 13.20-5.90 שקלים.

קרמוגית מיני'ס במילוי קרם בייגלה (צילום: יחצ)
קרמוגית מיני'ס במילוי קרם בייגלה (צילום: יחצ)