מותג הבישום האיטלקי פראדה מציג את הבושם החדש לנשים: PRADA PARADOXE- בושם המאמץ את כל הממדים הפרדוקסליים של הניחוח ושל העצמי. ניחוח פרחוני וענברי, הממציא מחדש את הרעננות ובבקבוק המעוצב כמשולש, בהשארת לוגו המותג. PRADA.

prada-paradoxe בושם (צילום: יחצ חול)
prada-paradoxe בושם (צילום: יחצ חול)

ללין הרשת הבינלאומית לטיפוח הגוף ומוצרי האווירה, משיקה ניחוח חדש COTTON CLOUD וסדרת מוצרי אוירה במהדורה מוגבלת ובעיצוב ייחודי לחג. עוד משיקה הרשת קולקציית אקססוריז הכוללת מוצרים ייעודיים לשולחן החג וביניהם פמוטים, נרות, מבשמי אווירה, צעיפים ועוד. הסדרה עוצבה בגוונים של חום וסגול אל מול צבעי הכותנה הלבנה בטיפוגרפיה המשלבת את פרח הכותנה.

ללין קולקציית ראש השנה (צילום: יחצ)
ללין קולקציית ראש השנה (צילום: יחצ)

רוזה "דרך הים" 2021 הרכב זנים: 60% סירה, 30% קריניאן, 10% גוורצטרמינר שילוב הזנים הייחודי יחד עם טכניקת המיצוי העדינה יוצרים יין רוזה ארומתי ופירותי מאוד עם כניסה חלקה, חמיצות עדינה וסיומת ארוכה ונעימה.

יין ''דרך הים'' (צילום: יחצ)
יין ''דרך הים'' (צילום: יחצ)

סודהסטרים, משיקה לרגל ראש השנה והחגים את מכשיר TERRA, מעוצב במראה אלגנטי ומודרני, עם חוויית משתמש משודרגת. מושלם לאירוח ומתאים גם כמתנה מעוצבת לחג ובעלת ערך סביבתי.

סודהסטרים טרה לראש השנה (צילום: יחצ)
סודהסטרים טרה לראש השנה (צילום: יחצ)

המותג DANON הום משיק לראש השנה ולחגי תשרי מארזי מתנה מעוצבים הכוללים מגוון מוצרי יודאיקה וסמלי חג- בעבודת יד. מארז ענבים: הכולל פקק בציפוי כסף טהור, כפית מעוטרת מצופה כסף טהור מתוך שבעת המינים, דבש דבורים לשנה מתוקה, ובקבוק יין אדום מיקב סגל ומארז כוס קידוש: הכולל גביע קידוש עם תחתית מצופה כסף טהור ומעוטרת בנופי ירושלים העתיקה, ובקבוק יין אדום.

דנון הום מארז כוס קידוש לראש השנה (צילום: רני לוריא)
דנון הום מארז כוס קידוש לראש השנה (צילום: רני לוריא)

הכירו את MIXCARD: השנה לחג, סוף סוף… אפשר לתת במתנה חוויות שוות באמת. אתר החוויות החדש toMix משיק את ה"מיקסקארד"- גיפטקארד חוויות מהסוג שכולנו רוצים לקבל. באתר אפשר לגלות את המקומות החמים, איפה הכי שווה לבקר ומה הכי כדאי לראות, אירועי פופ אפ טרנדיים, הופעות ופסטיבלים, חוויות קולינריות ופרויקטים בלעדיים שלא תמצאו בשום מקום אחר! וזה לא הכל, האתר מציע גם חופשות, מלונות וספא, יקבים ומבשלות, וולנס, סיורים, טיולים, סדנאות, חוויות לזוגות, לחברים, למשפחה, למורים או לחבר'ה מהעבודה, ובעצם- לכולם פשוט בוחרים למי וכמה, מוסיפים ברכה, סרטון או תמונה, מתזמנים את הרגע המדוייק - שולחים את המיקסקארד ומכניסים מיקס לחיים של מי שאוהבים באמת!

טומיקסכארד (צילום: יחצ)
טומיקסכארד (צילום: יחצ)

דרמלוג'יקה, מותג הפרימיום לבריאות העור מציג את מארזי החג החדשים: קולקציית מארזי יוקרה בהתאמה אישית למצבי העור השונים במהדורות מיוחדות. בין המארזים: מארז פילינגים בעצמה מקצועית המכיל אמפולות מסדרת רפיד ריוויל פילינג, חומצה לקטית עוצמתית לשימוש ביתי ולתוצאות דרמטיות וטיפוליות בעור הפנים ועוד.

מארז חג של דרמלוג'יקה (צילום: יחצ)
מארז חג של דרמלוג'יקה (צילום: יחצ)

לכבוד החגים, חברת מרס משיקה מארזים חדשים בסדרת Celebrations: המארזים מכילים מגוון של חטיפי חברת מרס- סניקרס, טוויקס, באונטי, מרס, מלטיזרס, מילקי וואי וגלקסי במהדורה מוגבלת לראש השנה 2022.

מארז חג סלבריישן (צילום: יחצ)
מארז חג סלבריישן (צילום: יחצ)

Bobbi Brown Bobbi Brown Four Ways Kit: "ארבעת המופלאים" של בובי בראון לפנים, לעיניים ולשפתיים. המארז מכיל ליפ טינט מזין המושרה בשמני זית, חוחובה ואבוקדו מחליק ומרכך את השפתיים בגודל מלא צללית סטיק ויטמין פנים מעושר בלחות שמן ניקוי מרגיע להסרת איפור בגודל מיוחד.

מארז ארבעת המופלאים של בובי בראון (צילום: יחצ חול)
מארז ארבעת המופלאים של בובי בראון (צילום: יחצ חול)

ג'ורג'יו ארמני חושף את ARMANI CODE PARFUM, התוספת החדשה לסדרה האיקונית ארמני קוד שהושקה בשנת 2004. הבושם לוכד את המהות של ארמני קוד ומשמר את הזהות הארומטית והחושנית שלו באמצעות התווים העליונים הארומטיים של הבושם, התווים הבסיסיים הגבריים והעוצמתיים, והתווים המרכזיים שמלאים עתה ברגישות מוגברת. בקבוק הבושם מעוצב בעיצוב אקולוגי, ידידותי לסביבה וניתן למילוי חוזר.

ארמני קוד (צילום: יחצ)
ארמני קוד (צילום: יחצ)

רשת SACARA משיקה שני מארזי חג מהודרים: מארז טיפוח גוף מפנק לעור שמכיל בודי מיסט, שמן גוף וסבון פילינג לגוף ומארז מוצרי אווירה המכיל בושם לבית, מפיצי ריח, פתיתי סבון, נר ריחני ומסכת בד זהב.

רשת סקארה משיקה מארזי חג (צילום: יחצ)
רשת סקארה משיקה מארזי חג (צילום: יחצ)