הכתבה נכתבה בשיתוף Plush Toys

יש כל כך הרבה אירועים וסיבות לתת מתנה בכל שנה ושנה, שאתם שואלים את עצמכם בכל שנה מחדש, מה כדאי לתת במתנה הפעם?

המחשבה שנתתם כבר הכל, פשוט הכל, היא תחושה מתסכלת וברורה שמשותפת לרוב מעניקי המתנות של ימנו, מצד אחד יש כל כך הרבה אופציות, מצד שני נראה שכל המתנות משעממות כל כך, ושום דבר לא מיוחד, ואת כל הדברים שכן נראים מיוחדים כבר נתתם מתישהו בשנים הקודמות.

בושם? קניתם כבר, בגדים? נתתם כבר, מארז שוקולדים יוקרתי? כבר הבאתם ועיצבתם כמה פעמים
אנחנו אומנם לא יכולים להקיף את כל המוצרים הטובים בעולם, אבל אנחנו כן רוצים לתת לכם כמה סיבות והסברים מספיק טובים ללמה אתם צריכים, (אם עדיין לא עשיתם את זה בעבר) להפתיע במתנה בדובי ענק בגודל מטר וחצי או 2 מטר, לכל תאריך מיוחד שמתקרב.

דובי ענק הוא מוצר בלי תווית גיל כלשהי
אין גיל שמתאים או לא מתאים לקבל בו דובי במתנה, בובת דובי ענק היא מתנה מאוד שונה ומיוחדת wשיכולה להתאים לכל גיל. הדובי יתן למקבל או מקבלת המתנה תחושה של הפתעה והתרגשות, שזה בדיוק מה שאתם רוצים, בזכות הגודל הענק שלו והעיצוב החמוד והייחודי שלו, והטאצ׳ האישי שמהרגע שמקבלים את הדובי, הוא בעצם חבר חדש ולא סתם ״עוד מתנה״ שמקבלים ושמים במגירה.

דובי ענק הוא חבר שנשאר לאורך זמן
זאת לא רק מתנה, זאת מתנה עם טאצ׳ אישי שלא עובר, בשונה מלתת בושם במתנה או שוקולדים או כל מתנה אחרת, כאן מדובר במתנה שכאן כדי להישאר, מהרגע שהיא נוחתת בבית שלכם, היא תשאר שם לאורך השנים ותשאיר זכרון קבוע וארוך מהאירוע שנחגג וממי נתן את המתנה הזאת בשבילכם.

זאת המתנה הכי גדולה ולא יקרה שתוכלו לתת
במבט כללי של עלות ותועלת, הגודל של הדובי ואפקט ההפתעה המיוחד שמגיע עם לקבל מתנה בגודל כזה. הם אחת מהאופציות הכי טובות שתוכלו לבחור, מצד אחד, מתנה ענקית, עם נפח גדול ומשקל גדול, בובה ענקית וחמודה עם פרווה נעימה שתשאר לפחות ל3 שנים קדימה אם תשמרו עלייה טוב ולא תהרסו אותה, מצד שני, מחיר לא יקר, עם תג מחיר שזהה לרכישה של מארז שוקולדים שנגמר תוך רגע או כל מתנה זמנית אחרת שלא נשארת לאורך זמן.

דובי ענק מתאים כמתנה ליום הולדת?
אם עדיין לא הפתעתם במתנה בדובי ענק ליום הולדת לפני כן, התשובה היא שאין אירוע שיותר מתאים למתנה כמו דובי ענק מאשר יום הולדת. למה אתם שואלים? יש כמה סיבות:

  1. הסיבה הראשונה היא שיום הולדת זה אירוע משמח וחיובי, ובאירוע שמח וחיובי אתם רוצים לתת מתנה משמחת שתעביר את המסר של האושר והשמחה למי שמקבל את המתנה. דובי ענק מעביר תחושת אושר ושמחה מהרגע שמקבלים אותו, וזה לא ישתנה אף פעם והטעם הטוב יישאר לאורך שנים אחריי שתתנו את הדובי במתנה.
  2. הסיבה השנייה היא שזה משתלב יפה עם כל מתנה קטנה אחרת, ובקלות הופך למתנה הגדולה והראשית. למשל, נניח שעיצבתם את החדר של חוגגת היום הולדת בבלונים ובשוקולדים, ואתם ממש רוצים להוסיף לזה מתנה גדולה יותר שתעמוד במרכז ותהיה מתנת הערב, אל תחפשו שום דבר חוץ מדובי ענק, זה בדיוק, אבל בדיוק מה שחסר לכם בחדר כדי להפוך את הפתעת היום הולדת למושלמת!
  3. הסיבה השלישית (והאחרונה) היא שהמחיר של דובי ענק הוא זול מאוד, ברשת הישראלית של Plush Toys שנכנסה לאחרונה לישראל, תמצאו את כל הדובים הענקיים שנמכרים בדגם אמריקאי, כאן בישראל. ובמקום לשלם מחיר כפול מהמחירים באמריקה, אתם תשלמו מחיר זהה ובחלק מהמקרים אפילו זול יותר לאותו דובי שתרכשו באמריקה.

דובי מתאים גם ליום האהבה?
המספרים מדברים על כך שכמעט כל אישה תקבל בשלב כלשהו במהלך החיים שלה דובי ענק במתנה, זה טרנד שלא היה נפוץ בעבר, אבל בעולם המודרני של היום עם כל הטרנדים שצפים ברשת, נראה שזה טרנד שכאן כדי להישאר. אם בעבר היינו מסתפקים בדובי קטן וזול שקונים בחנות פרחים ביחד עם זר פרחים, היום השאיפות של הנשים קצת התקדמו, והרצון לקבל דובי ליום האהבה הוא גדול יותר, וזה מצויין, כי הדובים הגדולים האלה הפכו לנגישים יותר וקלים יותר להשגה מבעבר בזכות כניסת החנות האמריקאית של Plush Toys לישראל לפני כמה שנים.

מה אפשר להוסיף לדובי כדי שיתאים ליום האהבה?

  • כריות לב עם הקדשות רקומות ומעוצבות.
  • להזמין זר פרחים בנפרד מחנות פרחים כלשהי.
  • לעצב את החדר בבלונים ממעצבי בלונים באיזור מגוריכם.
  • ואם בא לכם משהו אישי יותר, פשוט שבו וכתבו מכתב ברכה אישי, זה שווה יותר מהכל.

מה הגדלים של דובי ענק שבדרך כלל בוחרים?

  • דובי מטר וחצי - זה הגודל הגדול והסטנדרטי ביותר שרוב האנשים בוחרים, הוא גדול ומיוחד ולא תופס יותר מידי מקום בבית או בחדר אבל מצד שני, אין סיכוי שלא תתלהבו מהגודל שלו.  יתרון נוסף הוא המחיר שלו שבדרך כלל לא עובר את רף ה200-250 שקלים, תלוי בנפח של הדובי ובאיזה דגם אתם בוחרים.
  • דובי 2 מטר - זה הגודל הקצת יותר אקסטרימי, הוא תופס קצת יותר מקום ולא מתאים לכל חדר או לכל בית, אבל אין ספק שאם יש לכם את המקום בבית דובי בגודל 2 מטר הוא אפילו מפתיע ומיוחד עוד יותר, טווח המחירים של דובי בגודל 2 מטר הוא בין 260 שקלים ל350 שקלים, גם כאן, זה תלוי בדגם ובעיצוב של הדובי, ובנפח ובמשקל שנדרש מחומר המילוי כדי למלא את הבובה.
  • דובי 2.5 מטר - זה הדובי הכי גדול בכל העולם, והוא דורש המון מקום בחדר ובבית, מצד אחד לא תוכלו להתעלם מהגודל שלו, מצד שני לחלק מהאנשים זה יכול להפריע בבית. אז זה מאוד תלוי באם הבית שלכם מספיק גדול כדי להכיל את זה, או יותר נכון, אם יש לכם פינה שחסר לכם בה אובייקט כלשהו שיוסיף מראה לבית, כי זה ממש מוצר שתופס מקום כמו מקרר או ארון בגדים, כן כן, לא פחות מזה. המחיר של הדובי הזה נע בין 480 שקלים ל550 שקלים, תלוי בתקופה בשנה ובאם יש מבצעים. אל תשכחו שהנפח של מוצר כזה הוא ענק והיבוא שלו ממדינות מעבר לים הוא מאוד יקר ולכן המחיר בהתאם.
  • ולאלה ממכם שמחפשים משהו קטן יותר, תוכלו למצוא גם דובים בגודל מטר, או אפילו פחות. במחירים של פחות מ150 שקלים.

איפה יש לPlush Toys חנויות?
תוכלו למצוא סניפים של הרשת בפתח תקווה, פרדס חנה, ואיזור התעשייה ברקן (סמוך לאריאל).

יש משלוחים לדובי בגדלים כאלה או שחייב להגיע לחנויות?
למזלנו, אתם לא חייבים להגיע לחנויות כדי למצוא דובי ענק, ותוכלו לעשות את הכל דרך האינטרנט בקלות ובמהירות דרך האתר של Plush Toys. תהליך ההזמנה הוא מהיר ונוח, ולוקח פחות מ 2 דקות מהרגע שאתם יודעים איזה דובי אתם מחפשים.

הכתבה נכתבה בשיתוף Plush Toys