הכתבה נכתבה בשיתוף tuka meat show

פורים הוא אחד מהחגים המיוחדים והשמחים ביותר בלוח השנה העברי. 

בחג הפורים מתחפשים בתחפושות וקוראים את מגילת אסתר בבית הכנסת ובבית. אחד מהמנהגים החשובים הוא סעודת מצווה שבה אמורים לסעוד ביחד בני משפחה וחברים. במהלך הארוחה אוכלים בשפע וכמובן גם שותים עד ללא ידע כפי שכתוב במגילה. אם אתם מתכננים אירוע פורים כדאי לכם להיות ערוכים ומוכנים לקראתו.

אנו ממליצים לכם השנה לקחת את חג פורים צעד אחד קדימה עם שילוב של שף בשרים יחד עם בר קוקטיילים לאירוע פורים, ללא ספק שזה השילוב המנצח. 

הזמנת שף בשרים לאירועי פורים
במקום להתאמץ לעשות הכנות לסעודת פורים אנו ממליצים לכם להזמין שף בשרים שיהיה אחראי על הכנת האוכל לאירוע ברמה גבוהה ביותר עם בשר איכותי ושירות מקצועי. הזמנת שף בשרים לאירועי פורים תחסוך מכם את הצורך לעמוד שעות ארוכות במטבח או במנגל ותעניק לכם אפשרות להעביר את הסעודה בכיף ובלי לחץ.

אסור לשכוח כי בסעודה עצמה אתם תרצו להינות ולשוחח עם החברים בדיוק כמו כל שאר האורחים. על מנת שזה יקרה כדאי לכם להזמין איש מקצוע שיהיה אחראי על האוכל. השאירו את האחריות לשף בשרים מיומן שידע איך להכין את האוכל הכי טעים שיש.

קצת על שף בשרים לאירועים
לירן הוא בעלים של חברת tuka meat show עסק שהתחיל במנגל קטן שנפתח באירועים וחגיגות למשפחה וחברים ואז קרה הקסם, אנשים התלהבו מהאוכל, מהאיכות וצורת ההגשה והטלפונים התחילו לזרום.

לירן מספר שלאורך השנים אירועי פורים הפכו לחגיגה של ממש, מעבר לעניין הנוחות, אנשים רבים אשר רוצים לחגוג אירועים בפורים רוצים לתכנן אירוע ורוצים להקדיש זמן לאורחים ולחברים וכאשר אתם נמצאים על המנגל או במטבח זה לא מאפשר לכם להתרכז בדבר החשוב ביותר, וזאת אחת הסיבות החשובות ביותר להזמין שף בשר.

סיבה נוספת להזמין שף בשרים היא הרצון לתת לאורחים שהזמנתם את האוכל הכי משובח במידת העשייה הנכונה. השף שלנו ידע איך להתאים את הבשרים לכל אחד מהאורחים שאותם תזמינו לסעודה. סעודת פורים תהפוך להיות מיוחדת במינה עם שף בשרים מקצועי ומנוסה.

לעוד פרטים היכנסו לאתר tuka meat show

בר קוקטיילים לאירועי פורים
חג פורים חג פורים חג גדול לחוגגים! פורים הוא אחד החגים הכי שמחים בשנה, ומה יותר משמח ממסיבה טובה עם אלכוהול טוב איכותי? כדי שתוכלו לחגוג כל הלילה מומלץ לבחור בספק בר אקטיבי עם ניסיון רב באירועים, שיספק לכם כמות אלכוהול ללא הגבלה ושירות מקצועי! עמדת בר קוקטיילים הפכה בשנים האחרונות לתוספת שכיחה בכל אירוע והשנה תוכלו למצוא אותם גם ברוב מסיבות הפורים.

באירוע קוקטיילים (צילום: באדיבות אולטרה בר , יח''צ)
באירוע קוקטיילים (צילום: באדיבות אולטרה בר , יח''צ)

רוצים את הבר המושלם?
כדי לקבל חוות דעת מקצועית על שירותי הבר שמציעים השנה חברות הבר הגדולות התייעצנו עם עדי וירדן בעלי חברת הבר אולטרה בר.
אולטרה בר מספקים בר אקטיבי וגם בר קוקטיילים לאירועים ועם השנים צברו ניסיון וידע רב באירועי פורים ובאירועים בכלל.

במסיבת פורים אנשים באים להינות ולשתות, בדרך כלל כמות השתייה הנצרכת הרבה יותר גבוהה מאשר אירוע רגיל בשאר ימות השנה ולכן אולטרה בר ממליצים להכפיל פי שתיים ואפילו פי שלוש את כמות האלכוהול שתכננתם לאירוע.

תוספת בר הקוקטיילים ללא ספק השדרוג המושלם לאירוע פורים, את עמדת הקוקטיילים ניתן לעצב בהתאם לקונספט המסיבה אם יש ולהתאים לכל סוג של מסיבה בין אם זאת מסיבה פרטית או אירוע חברה. עמדת קוקטיילים לאירוע פורים יגרום למסיבה להיות הכי צבעונית עם האלכוהול הכי צבעוני וטעים.

לעוד פרטים על בר קוקטיילים לאירועים

הכתבה נכתבה בשיתוף tuka meat show