מתקפות סייבר הפכו לסיכון הכלכלי הגדול ביותר שאיתו מתמודדים התאגידים השונים. כך אומרת ל"מעריב־השבוע" ג'ין סטפנס, מנכ"לית רשת ראיית החשבון הבינלאומית RSM, שמשרד שיף הזנפרץ ושות' מייצג אותה בישראל.



RSM מדורגת כפירמה השביעית בגודלה בעולם. היא מונה 730 משרדים ב־110 מדינות, ובזכות הצמיחה העסקית שלה היא נבחרה בשנת 2014 כרשת השנה בתחרות יוקרתית של מגזין חשבונאות עולמי.
 
הביקור של סטפנס נועד לגבש מודל אחיד להטמעת שירותי ניהול סיכוני הסייבר במשרדי הרשת ברחבי העולם. במהלך הביקור היא קיימה דיונים עם שותפי המשרד בנושא אבטחת סייבר.
 

לדבריה, "ההתפתחות המהירה של הכלכלה והטכנולוגיה, נגישות המידע בעידן הדיגיטלי ומתקפות סייבר על תאגידי ענק, כדוגמת סוני ואשלי מדיסון, גרמו לנו להכיר בכך שכיועצים וכמנהלי סיכונים אנו חייבים להעמיק את הידע שלנו בתחום ולפתח שירותים חדשים המותאמים למציאות החדשה של לקוחותינו בכל העולם".
 
סטפנס אומרת שישראל ידועה בעולם כמעצמת סייבר: "הגעתי לישראל ונחשפתי לידע וליכולות של צוות הסייבר של RSM המקומי, ואין לי ספק שהם יוכלו לתת ערך מוסף ומענה הולם ללקוחות שלנו בכל העולם".
 
רשת ראיית החשבון תשיק בקרוב מותג חדש, שבמסגרתו יאומץ השם RSM כשם גלובלי ואחיד. רו"ח ראובן שיף, השותף המנהל, אמר: "כחברים ברשת אנו פועלים על מנת לפתח ולהגדיל את סל השירותים, להעמיק את המומחיות ואת המקצועיות שלנו ולתרום מהידע ומהניסיון בניהול סיכונים ובאבטחת סייבר".