ענקית הביגוד האמריקנית אברקומבי אנד פיץ' דיווחה כי המכירות והרווחים זינקו מעל לתחזיות של המומחים בוול סטריט והמניה זינקה ביותר מ-25%. החברה התאמצה לשנות את תדמיתה הידועה לשמצה בקמפייני פרסום פרובוקטיביים וגימיקים פרסומיים הקשורים כולם למיניות - וזה הצליח לה.

המכירות בחנויות עלו בכ-3% גם ברשת הבת הוליסטר וכך גם בחנויות אברקומבי ברחבי העולם. זה קאמבק מרשים ביותר לחברה שפעם הייתה מלכת הקניונים האמריקנים ומכירותיה צללו בשנים האחרונות בעקבות התבטאויותיו של המנכ"ל לשעבר מייק ג'פריז שאמר כי הוא מוכר בגדים לאנשים רזים בלבד.
החברה דחקה את הגבולות פעמים רבות עם דוגמנים ודוגמניות עירומים למחצה בקטלוגים ואפילו בחנויות, והקונים התקבלו לרוב בחנות עם מוזיקה חזקה מאד וריחות בשמים גבריים.

באפריל האחרון, הודיעה החברה באופן רשמי שהיא תפסיק להשתמש ב"שיווק מיני" וכי תשנה את קוד הלבוש של העובדים ותחליש את המוזיקה בחנויות ואת הבישום, על מנת ליצור "חוויית קנייה יותר מהנה".
לאברקומבי עדיין אין מנכ"ל קבוע, אבל יו"ר מועצת המנהלים ארתור מרטינז מספק כנראה את ההנהגה הבוגרת שחסרה לחברה תחת הנהלתו של ג'פריז.