חברת האופנה היוקרתית מייקל קורס, אישרה היום (שלישי) כי היא רכשה ב-2.1 מיליארד דולר את חברת ורסצ'ה, בצעד שהוביל זעם רב בקרב מעריצי בית האופנה האיטלקי. דונטלה ורסצ'ה, שמנהלת את החברה מאז שנרצח אחיה ג'יאני, שפתח את החנות הראשונה של החברה בשנת 1978 במילאנו, כינתה את הרכישה כ"רגע מרגש מאד, שיאפשר לורסצ'ה לממש את הפוטנציאל המלא שלה".



מנכ"ל מייקל קורס, ג'ון איידול, אמר כי דונטלה תמשיך להוביל את החזון היצירתי של ורסצ'ה, והוסיף כי רכישת ורסצ'ה היא ציון דרך חשוב עבור החברה. כעת, תחת בעלותה של מייקל קורס, מספר החנויות של ורסצ'ה צפוי לעלות מ-200 לכ-300 חנויות. כמו כן, בעליה החדשים של החברה מתכננים להגדיל את מספר ההכנסות לכ-2 מיליארד דולר בשנה, בין היתר על ידי הגדלת תחום אביזרי האופנה של החנות, קטגוריה שהיא לרוב נגישה וזולה יותר.



מייקל קורס, מותג האופנה היוקרתי המנוהל על ידי מעצב האופנה האמריקאי מייקל דיוויד קורס, מתמקד בעיקר בעיצוב בגדים ספורטיביים וכן בעיצוב אביזרים כגון תיקים, ארנקים ושעונים. בין לקוחותיו של קורס נמנים מפורסמים רבים, ביניהם: ג'ניפר לורנס, אנג'לינה ג'ולי, ג'ניפר לופז, הילארי קלינטון, מלאניה טראמפ, היידי קלום ומישל אובמה.



בשנה שעברה רכשה החברה של קורס את מותג הנעליים היוקרתי ג'ימי צ'ו בסכום של 900 מיליון ליש"ט. בשנת 2014 פורסם במגזין פורבס כי הונו של קורס עומד על למעלה ממיליארד דולר.