הדולר לא מצליח לשבור את מחסום ארבעת השקלים וככל הנראה לא יעשה זאת בקרוב, שכן החלטת הבנק המרכזי של ארה"ב לא להעלות את שערי הריבית, עשויה לפגוע בדולר.

במחלקת המחקר של FXCM ישראל מציינים הבוקר (חמישי): "הדולר-שקל ממשיך לאבד גובה ונסחר באזור 3.94. פריצת השווא מעל רמת 4 השקלים והירידה מתחת לרמת 3.95, הוציאו לעת עתה את הרוח מהמפרשים של הלונגיסטים ונראה כי הצמד שוב חזר לתחומי הטווח שבין 3.90 ל-3.95.
"גם החלטת הריבית אתמול של הבנק הפדרלי לא שינתה את תמונת המצב, וזאת לאחר שהבנק שמר פחות או יותר על הרטוריקה מהחודש שעבר, ולפיה הוא ינהג 'בסבלנות' בכל הנוגע לתזמון של העלאת הריבית. הבנק אמנם הביע עמדה חיובית יחסית כלפי הכלכלה, אבל הדולר בעולם הגיב לכך די במתינות.

 הסיכונים כרגע בכלכלה הגלובלית הינם ניכרים – המשבר הכלכלי והפוליטי בגוש האירו, המשך צניחת מחיר הנפט, והבעיות בכלכלות המפתח של סין ויפן, כל אלה גורמים למשקיעים להיות יותר זהירים בהערכותיהם, ולמרות השיפור הכלכלי בארצות הברית, קשה כעת לראות את הבנק אכן יוציא לפועל העלאת ריבית בחצי השנה הקרובה. מחר יתפרסמו בארצות הברית נתוני הצמיחה לרבעון הרביעי. הנתונים צפויים להצביע על צמיחה שנתית של 3% בלבד, מה שאמור לצנן במידה נוספת את ציפיות הריבית על הדולר".