האפשרות שהדולר יפרוץ את מחסום הארבעה שקלים הולך ונמוג, שכן בשבועות הקרובים הדולר עשוי להיחלש בשוק, מה שיקרין גם על המסחר בדולר-שקל. במחלקת המחקר של FXCM ישראל מציינים הבוקר (שלישי) כי "הדולר-שקל נכשל בניסיון לטפס מעל רף 3.9 והוא נסחר באזור 3.87. הגורמים המרכזיים להיחלשות הדולר ביממה האחרונה היו המשך העלייה במחירי הנפט ואהבת הסיכון בוול-סטריט".

בתקופה האחרונה ישנה זיקה בין התאוששות מחירי האנרגיה לבין הסנטימנט החיובי בוול-סטריט. למרות שבטווח הארוך יותר, הציפיות לריביות גבוהות על הדולר (לעומת המטבעות המרכזיים האחרים) אמורות לתחזק את מגמת העלייה של הדולר, בטווח הקרוב צפוי המשך התיקון החיובי של מחירי הנפט להכביד על הדולר.

האירו-שקל קרס ביממה האחרונה ביותר מחמש אגורות, ונפל שוב מתחת לרף 4.4, זאת לאחר כישלון השיחות בין יוון לבין נושיה בבריסל. אם הייתה בימים האחרונים תקווה כי הצדדים יגיעו לפשרה, כרגע נראה כי הפער ביניהם גדול, וכי ממשלת יוון לא יכולה להסכים פוליטית להמשך מדיניות הצנע. מנגד, ראשי האיחוד האירופי לא יכולים להתפשר בעניין זה מחשש כי הדבר יוביל להתרופפות פיסקאלית במדינות נוספות. העצבנות במסחר באירו צפויה להיות גבוהה ככל שנתקרב למועד תשלום החוב הבא של יוון בסוף מרץ. כל עוד סימני השאלה בעינם האירו-שקל צפוי לעשות את דרכו לעבר השפל האחרון ב-4.35.