המיזם העסקי עושרד, המשותף למזכ״ל ההסתדרות לשעבר ויו״ר ההתאחדות לכדורגל בהווה, עופר עיני, ולנשיא התאחדות התעשיינים שרגא ברוש יוצאת לדרך. ל״מעריב־השבוע״ נודע כי החברה תפעל ממשרדים ששכרו השניים באזור רמת החיל בצפון תל אביב. החברה תסייע בהאצת הטיפול בחיבור מפעלי תעשייה למשק הגז.



החברה החדשה תנוהל על ידי שחר הררי, לשעבר בכיר בחברת נתיבי גז. היא תמנה בשלב הראשון חמישה עובדים, כולל אנשי מכירות. כסמנכ״ל מכירות ישמש דודו וולף, שגם יחזיק בנתח ממניות החברה. עושרד (שילוב השמות עופר, שרגא ודודו) תהיה בבעלות השלושה. עיני וברוש יחזיקו ב־45% מהמניות כל אחד, ודודו וולף יחזיק בעשרת האחוזים הנוספים.
 
חלק מהבעיות המעכבות את חיבור מפעלי התעשייה לגז הטבעי הן ליקויים ועיכובים בחיבור הצנרת. אלה מוסברים בדרך כלל בסוגיות הקשורות לבטיחות, אבל לא רק: לעתים קשיים ביורוקרטיים הנובעים מוויכוחים בין משרד התחבורה למשרד התשתיות מעכבים זאת. נכון להיום, מבין יותר מ־1,000 מפעלי תעשייה בישראל, 12 בלבד מחוברים לצנרת הגז.

יש מקרים שבהם נאלצים לאלתר ולהעביר את הגז באמצעות מכליות, כמו במפעל פניציה בצפון. ברוש ועיני מקווים שבזכות היכרותם עם המשק הישראלי הם יצליחו לפתור את הפלונטר ולקדם את חיבור התעשייה הישראלית לצנרת הגז. בבעלות ברוש שני מפעלים - בברקן ומפעל יריעות הניילון סלינה בנצרת. עיני משמש גם כיועץ מיוחד ליחסי עבודה בבנק דיסקונט. בימים אלה הוא בוחן מיזמים נוספים הנוגעים למגזר העסקי. שיתוף הפעולה העסקי בין השניים מוסבר במערכת יחסי האמון האישיים יוצאי הדופן שפיתחו השניים במסגרת תפקידיהם הציבוריים. השניים לא הגיבו לידיעה.