רשת הצרכנות הזולה YOU, הודיעה היום (ראשון) על כניסתה לשוק המים המינרליים בישראל.  הרשת משיקה היום סדרת מים מינרליים המופקים ממעיינות האלפים האיטלקיים, תחת המותג הפרטי YOU  אשר יתחרה בעיקר במותגי המים המינרליים המובילים "מי עדן" ו"נביעות". 


על פי הערכות, שוק המים לשתייה בישראל נאמד בכ-2.1 מיליארד ש"ח בשנה וכולל את הקטגוריות: בקבוקי מים מינרליים, כדי מים לשתייה, ברי מים מסוננים וקנקני מים עם פילטר מסוננים לשתייה.

היקף קטגוריית בקבוקי המים המינרליים בבקבוקים בישראל מוערכת בכ- 470 מיליון ש"ח בשנה ומהווה כ-28% מכלל שוק המים בישראל. שוק זה נשלט בעיקר על ידי שתי חברות: יפאורה תבורי החולשת בכ- 50% מנתח השוק עם המותגים "מי עדן" ו"עין גדי", והחברה המרכזית למשקאות קלים ב-30% נתח שוק עם המותג "נביעות", שאר השוק מתחלק בין טמפו עם  12% ("סאן בנדטו" ,"אקווה נובה") וחברת אדיר עם 4.3% ("סאפה אלוורה").

בחברה צופים כי המים המינרליים יתפסו כבר בשנה הראשונה לחדירתם לפחות כ- 25% מנתח מכירות הרשת בקטגוריה. לדברי יורם אביגד, סמנכ"ל סחר ושיווק מגה קמעונאות: "אנו ממשיכים בהאצת הפיתוח של המותג הפרטי YOU ברשת הכולל כניסה לקטגוריות חדשות, במטרה לתת מענה ללקוחות שלנו של מוצרים זולים יותר ובאיכות טובה לפחות כמו המתחרים במותגים המוכרים.

"אנו שמחים להביא הפעם לצרכן הישראלי, מים מינרליים בבקבוקים, ממעיינות האלפים האיטלקיים, המציע סטנדרט ואיכות גבוהים, במחיר אטרקטיבי, איכות המתבטאת בעמידה בביקורות האיכות והסטנדרטים הקפדניים שעוברים כל מוצרי המותג הפרטי ברשת, שאינם מתפשרים על האיכות. אנו מאמינים כי העובדה שמדובר במוצר שהצרכן הישראלי צורך ויודע להעריך את טעם המים, לצד המחיר האטרקטיבי והזול ביחס למתחרים, תביא להצלחתו  ולהתבססותו של המוצר בשוק".