קרן טרה מקימה את "CREAT TEL AVIV", תכנית חדשנות שנועדה לסייע ליזמים לפתח מוצרים וטכנולוגיות העונים על צרכים בתעשייה הבינלאומית. 
לשם הסיוע תתמקד התכנית בתחומי האנרגיה, טכנולוגיה־פיננסית, מזון, תחבורה, בריאות וערים חכמות. למיזם שותפות עיריית תל אביב-יפו, קרן ההשקעות של קבוצת בוש, ויזה אירופה, לאומי קארד ותאגיד האנרגיה הפורטוגלי EDP. 
המיזם שהוקם בהשקעה ראשונית של מיליון דולר, יפעל במתחם הספרייה, מרחב היזמות והחדשנות של עיריית תל אביב-יפו.  

בתהליך יתקבלו לתוכנית יזמים בודדים, רובם בעלי ניסיון קודם בעולם ההיי-טק המחזיקים ביכולות טכנולוגיות מוכחות. היזמים  ללא רעיון מבוסס ובמסגרת הליך הקבלה הם נבחנים על יכולותיהם בלבד. אותם יזמים ייחשפו לצרכי שוק אמיתיים, באמצעות בכירים מהחברות הבינלאומיות השותפות בתוכנית ויקבלו תמיכה ומימון להקמה של מיזם טכנולוגי חדש.
בתכנית יתקיימו שני סבבים בכל שנה, כשבכל אחד מהם ישתתפו כ-25 יזמים. היזמים שיבחרו, ישתתפו במשך חודשיים במחנה אימונים במהלכו ילוו על ידי מנטורים מכל העולם, יועצים ומשקיעים, במטרה לגבש רעיון לפיתוח מוצר בעלי היתכנות עסקית וטכנולוגית.   
בשלב השני ייבחרו מתוך היזמים חמישה עד שבעה צוותים בעלי הרעיונות הטובים ביותר. הזוכים יזכו למימון של עד 50 אלף דולרים לפיתוח ראשוני של המוצר.
בתום התהליך תבחן הקרן את האפשרות להשקעה של עד 5 מיליון דולרים במיזמים המתאימים וכל מיזם יקבל סכום מרבי של עד מיליון דולר.
ברק גולדשטיין, שותף בקרן TERRA מסביר את מטרת התכנית: "אנחנו רוצים להצמיח דור חדש של יזמים שיתמקד בפיתוח פתרונות ומוצרים בתחומים בעלי השפעה, המחוברים לתעשייה הבינלאומית. כיום חלק גדול מהסטארט אפים הישראליים מתמקדים בפיתוח של אפליקציות וטכנולוגיות לתחומי הסושיאל, הגיימינג והפרסום".
עוד הוסיף גולדשטיין: "מכיוון שליזמים אין בדרך כלל את המשאבים להשקיע במחקר ובלימוד שוק חדש, אנו מאפשרים להם להבין את הצרכים הקיימים בשוק הבינלאומי, לחבור לשחקניות מובילות בתחום ולקבל מימון משמעותי כבר משלב הנבטת הרעיון".