המשבר בין עובדי עיריית טייבה והוועדה הממונה מחריף, והבוקר (שלישי) פתחו כ-300 עובדי העיריה בשביתה, וזאת לאחר כשבועיים  שהחלו בצעדים ארגוניים. השביתה היא כללית וכל מחלקות העירייה ומוסדותיה יישארו סגורים. 
במקביל לשביתה, יו"ר הסתדרות המעו"ף ארנון בר-דוד, ראש חטיבת רשויות מקומיות עו"ד גיל בר-טל ויו"ר ההסתדרות במרחב משולש דרומי, ג'מיל אבו ראס נועדים בשעה זו עם יו"ר הוועדה הממונה על ניהול עיריית טייבה, אריק ברמי. מטרת הפגישה שנערכת בבית ההסתדרות היא השגת הסדר בנושאי זכויות עובדים והפסקת הצעדים שנוקטת עיריית טייבה נגד עובדיה.  
נציגי העובדים מסרו כי הרקע לסכסוך נעוץ בהתנהלות כוחנית וחד צדדית של הוועדה הממונה על ניהול העירייה נגד העובדים ונציגותם. הם הוסיפו כי העילה להחרפת הצעדים היא הפרת ההסכם שנחתם בין ועד העובדים ועיריית טייבה וקיבל תוקף של פסק דין מבית הדין האזורי לעבודה בתל-אביב. 

ג'מיל אבו ראס, יו"ר ההסתדרות במרחב משולש דרומי, אמר: "כולי תקווה שיו"ר הוועדה הממונה על ניהול העירייה, יפסיק את הצעדים החד-צדדים שננקטו נגד העובדים, יכבד את ההסכם אשר קיבל תוקף של פסק דין ויהיה שותף אמיתי לפתרון המשבר תוך הבטחת זכויות העובדים".