הסניף הראשון של "סופר קופיקס" נפתח היום (שלישי) ברחוב הרצל בשכונת פלורנטין בתל אביב. עשרות המתינו לקראת פתיחתו הרשמית בצהרי היום.
בסניף החדש מוצעים למעלה מ-600 מוצרי מכולת, המובילים את סל הקניות המשפחתי, בעלות של חמישה שקלים. עם זאת, משקל חלק מהמוצרים הופחת, במטרה לשמר רמת מחירים של חמישה שקלים. "במקום ליצור מחסן ואחר כך לזרוק אוכל, יצרנו מתכון של מוצרים עם פחות משקל, שיתאימו לצרכים", הסביר הבעלים של הרשת, אבי כץ.
כץ הודיע שבמהלך החודשיים הקרובים ייפתחו שלושה סניפים נוספים של "סופר קופיקס", בהשקעה כוללת של כעשרה מיליון שקלים. "היעד הוא לפתוח עוד כ-100 סניפים בכל רחבי הארץ", הכריז כץ.

"נקפיד שהמחיר ביחס לכמות יהיה משתלם"

ברשת ציינו שמגוון המוצרים יורכב ממותגים ידועים וגם ממותג פרטי באריזות ובכמויות המותאמות למחיר. "נקפיד שהמחיר ביחס לכמות יהיה משתלם", הבטיחו ברשת.
"קופיקס הוכיחה שאפשר לשנות סדרי עולם בתחום הקפה, ותעשה זאת שוב בתחום הסופרמרקטים. ניתן להרוויח פחות על אותו מוצר, למכור הרבה יותר, להיות הוגן עם הצרכן ובסופו של דבר להרוויח ולהמשיך להתפתח", אמר כץ.
מנכ"ל הרשת, חיים אהרון הוסיף: "המהלך של הפיכת קופיקס לחברה הנסחרת בבורסה, תומך בהשקעה שנדרשה להקמת רשת סופרקופיקס החדשה. הציבור, שישקיע ברשת יוכל להפוך לשותף אמיתי להצלחת קופיקס וסופר קופיקס וליהנות מהרווחים".