חברת "הוט", שקיבלה בעבר קנסות רבים בשל אי סיפוק של מענה מהיר ללקוחות וזמן המתנה רב לקבלת שירות, מודיעה היום (רביעי) על שינויים ארגוניים שאמורים לתת מענה לסוגיה. 

בהודעה מטעם החברה נמסר על הקמת חטיבת לקוחות "שמטרתה לייצר אינטגרציה בחוויית הלקוח ותעסוק בפיתוח וניהול עולם הלקוח בחברה".

חטיבת הלקוחות החדשה תרכז תחתיה את עולם המכירות, השיווק והשירות. וכמו כן על תוקם חטיבת תפעול שתרכז תחתיה את עולם הטכנולוגיה, הלוגיסטיקה, מערכות המידע הכלכלה והרכש של החברה. 

כחלק מהשינויים בחברה, לתפקיד משנה למנכ"ל וראש חטיבת הלקוחות תמונה טל גרנות-גולדשטיין ולתפקיד משנה למנכ"ל וראש חטיבת התפעול ימונה אבנר קריב .
 

מנכ"ל החברה, אילן צחי, התייחס למהלך ואמר: "אנו חווים שוק דינמי במיוחד, המחייב אותנו להיות גמישים יותר ויעילים יותר. המערך הארגוני החדש הוא ממוקד לקוח ויאפשר לנו להציע הצעות ערך אטרקטיביות ובמהירות שיא".