אינטל ישראל פרסמה את דו"ח האחריות התאגידית של החברה לשנת 2014 שבו מפורט בין השאר, תרומותיה למערכת החינוך בישראל. שווי התרומה של אינטל ישראל בשנת 2014 לקידום החינוך המדעי-טכנולוגי בבתי הספר והמחקר באקדמיה נאמד בכ-30 מיליון שקלים. בין היתר, מדובר בתרומה של 5 מיליון שקל בתוכניות חינוך, תרומה של ציוד בשווי 12 מיליון שקל למוסדות אקדמיים בישראל ותמיכה בשורה של פרויקטים. 
 
מקסין פסברג, מנכ"לית אינטל ישראל הסבירה כי "הגשמת ייעודה של אינטל כחברה, ואיתנותה של מדינת ישראל כולה, תלויים ביכולתו של הדור הבא להמשיך ולהצמיח את ההיי-טק הישראלי. יכולת זו של דור חדש ורענן ליזום את פריצות הדרך הטכנולוגיות הבאות תלויה באיכותו של החינוך המדעי-הטכנולוגי ובמוטיבציה של צעירים להשתלב בו". 

"לצערנו, שיעור התלמידים הלומדים ל-5 יחידות בגרות במתמטיקה ובמקצועות מדעיים עומד כיום על 7% בלבד. אינטל מאמינה שקידום מקצועות המדעים והטכנולוגיה הוא מהלך אסטרטגי חיוני לה ולמדינת ישראל, ומשקיעה רבות ביוזמות חינוכיות בתחומים אלה", הוסיפה פסברג. 
 
בין הפעולות של אינטל לקידום החינוך בישראל, תכנית "5 פי 2" להכפלת מספר בוגרי התיכון הלומדים 5 יחידות לימוד במתמטיקה ומדעים ביחד עם משרד החינוך וכ-100 חברות הייטק וארגונים במשק.  

במסגרת זו, כ-100 בתי ספר נכללו בפעילות ההרצאות של אינטל לעידוד לימודי מתמטיקה ומדעים מוגברים, מתוך כ-200 בתי ספר בהם פועלת תוכנית "5 פי 2". כ-1,000 נערות השתתפו בתוכניות ממוקדות מדע וטכנולוגיה בהן שותפה אינטל .3,900 מורי מתמטיקה, מדעים וטכנולוגיה קיבלו הדרכה במסגרת תוכנית Intel Teach וכ-500 עובדי אינטל התנדבו במגוון פעילויות לעידוד לימודי מתמטיקה ומדעים מוגברים בקרב תלמידי תיכון.