חברת הסלולר YouPhone הודיעה כי החלה לספק שירותי דור רביעי בטכנולוגיית LTE לכלל מנוייה באזורי הכיסוי בפריסה רחבה ביותר בישראל וזאת לאור הסכמי האירוח של החברה לשימוש בתשתית פלאפון ופרטנר. השירות מופעל באופן אוטומטי וללא תוספת תשלום במכשירים תומכים כמפורט באתר החברה.
 
לצד ההשקה של שירותי דור 4, יוצאת YouPhone במבצע חדש עם נפח גלישה גדול של GB10 רק ב-49 ₪ לחודש למשך שנה. השקת שירותי דור 4 ב-YouPhone מתווספת  לשירותי הסלולר שמציעה החברה ללקוחותיה, כחלק ממהפכת הסלולר.
 
לדברי אריאל שרייבר, מנכ"ל YouPhone: "הצטרפותה של YouPhone לשירותי דור 4 תאפשר לנו להמשיך את מהפכה הצרכנית שאנו מובילים וכן להרחיב את סל השירותים שאנו מציעים ללקוחותינו במחירים זולים ואטרקטיביים. שילוב של גלישה מהירה בדור 4 בכיסוי רחב ביותר בישראל, מהווה אבן דרך נוספת להמשך ביסוסה של YouPhone  כשחקן משמעותי בשוק התקשורת בישראל".  

"בחרנו במקביל להשקת שירותי דור 4 לצאת גם במבצע חדש של סלולר ללא הגבלה בנפח גלישה רחב של 10GB במחיר הזול בישראל במטרה לתת מענה לביקוש ההולך וגובר של נפח גלישה רחב במחיר זול בקרב הלקוחות, הן בדור 3 ובעיקר בדור 4", אמר שרייבר.