מרילין של שניצר



שמואל שניצר, נשיא הבורסה הישראלית ליהלומים, תרם מהאוסף הפרטי שלו דיוקן של השחקנית מרילין מונרו, העשוי כולו מיהלומים, לתערוכה חדשה המוצגת במוזיאון היהלומים ״יהלומים על 45 - יהלומים כמחוללי מוזיקה״. התערוכה הוצגה במסגרת אירועי ועידת נשיאי בורסת היהלומים הבינלאומית המתקיימת בישראל.



לביא וחבר הנאמנים



נשיא הטכניון פרופ' פרץ לביא ורעייתו לינה פתחו במוצאי שבת את אירועי חבר הנאמנים (הקורטריון) של הטכניון במוזיאון המדעטק בחיפה. באירוע הכריז לביא על תרומתו יוצאת הדופן של פרופ' אנדרו ויטרבי, ממייסדי חברת קוואלקום, בסך 50 מיליון דולר. הכסף הועבר לפקולטה להנדסת חשמל בטכניון במטרה לעגן את מעמדו של המוסד כמוביל בתחומי הנדסת החשמל והנדסת המחשבים בישראל ובעולם. אירועי חבר הנאמנים נמשכו לאורך השבוע וצוינו בשורה של טקסים. עשו כבוד: בוגרי הטכניון מולי אדן וזוהר זיסאפל.




נשיא הטכניון פרופ' פרץ לביא ורעייתו לינה (מימין) עם בוגרי הפקולטה להנדסת חשמל, מולי אדן וזוהר זיסאפל צילום: שיצו צלמים, דוברות הטכניון



אומן בסביון



ראשי חבר הנאמנים של אוניברסיטת אריאל התכנסו בביתם של יגאל וד"ר ציפי לנדאו ביישוב סביון לאירוע חגיגי שבו ציינו את הישגי האוניברסיטה. נשיא המדינה ראובן ריבלין שלח ברכה שהוקרנה בפני הבאים. את מדשאת הבית איישו פרופ' ישראל אומן, זוכה פרס נובל לכלכלה, יו״ר חבר הנאמנים של אוניברסיטת אריאל פרופ' משה ארנס, נשיא האוניברסיטה פרופ' יהודה דנון, דני ואן איילון, שאול יהלום, דני דיין, איש העסקים נתן חברוני ומירה צבילינגר, רונן ואורלי אשכנזי, דני וצילי נווה, אירמה ואבי מיכאלי, עו״ד נחום פיינברג ובת זוגו עירית שפירא ועוד.




יגאל וציפי לנדאו מאחרים את חבר הנאמנים של אוניברסיטת אריאל. צילום: אלעד גוטמן



איבצ׳ר במרכז



איש השעה במרכז הבינתחומי השבוע היה איש העסקים מפרו ברוך איבצ'ר. בשלישי בערב נערך בהרצליה טקס חנוכת בית ספר לפסיכולוגיה הנושא את שמו של איבצ'ר, שהרים תרומה נדיבה לקידום בית הספר.



בירכו: פרופ' אוריאל רייכמן, פרופ' אהרן ברק, פרופ' מריו מיקולינסר ופרופ' עירן הלפרין.



כיבדו בנוכחותם: רני רהב, שגריר פרו בישראל גוסטבו אוטרו, מאיר שמגר, יונה יהב, יהודית ואבי טיומקין, גבי רוטר, נדב פלטי, עופר נמרודי, מיכל ועמי פדרמן, זלמן שובל, מיקי לסר, אילן פיבקו, מיכל ומיקי צלרמאייר, מולי ליטבק ועוד.




נמרודי ואיבצ'ר. צילום: עדי כהן צדק



מנפלאות השבוע:



23 שנים לאחר שהקימו את ענקית האבטחה הדיגיטלית צ'ק פוינט, נפגשו מריוס נכט ושלמה קרמר לחגוג יום הולדת לצלע השלישית במשולש - גיל שוויד, שמשמש עד היום כיו״ר וכמנכ״ל החברה.



אודי אנג'ל וליאורה עופר התחדשו בנכד מבתם רונה.



עו״ד קרן נהרי סיימה תואר שני במשפטים ולבשה גלימה כמקובל בטקס שנערך בקריית אונו.




גיל שוויד. צילום: נאור רהב


תמי חוטובלי, בת זוגו של שי אגסי, טסה עם בנותיה סילבי ודיאנה לבקר בניו יורק.



מעצבת שמלות הכלה לי גרבנאו, כלתו של נוחי דנקנר, טסה עם בנה בן בפעם הראשונה לפריז.



יום רביעי, יום הבשורות של דוד פתאל: התברך בבת שנייה מבת זוגו ריקי, וקבוצת הכדורסל שאותה הוא מאמץ, הפועל פתאל אילת, הדיחה את מכבי תל אביב ועלתה לגמר הפלייאוף.



לוק של מיליון דולר - "הלאונג'" בוחר את מתלבשות השבוע שלו: 




אירמה מיכאלי בשמלה מקסימה, מחמיאה לא שגרתית המתאימה לתספורת הקיצית. צילום:
אלעד גוטמן


פנינה אדרי בחליפה איכותית קלאסית שחורה ובאודם אדום המוסיף צבע למראה. צילום: רפי דלויה


עירית שפירא באוברול אופנתי בצבע זהב חולי ואקססוריז תואמים. צילום: אלעד גוטמן