פלטפורמת ה-IP-20 של סרגון מאיצה את הקמת רשתות ה-4G באמצעות הרחבה ושדרוג של תשתית התמסורת האלחוטית (Wireless Backhaul), ומספקת קיבולת תקשורת גבוהה במיוחד בכל הרשת 

סרגון נטוורקס הישראלית הודיעה היום שמפעיל סלולרי גדול (Tier-1) בדרום אמריקה כנראה ארגנטינה בחר בפתרונות סרגון, במסגרת היערכותו להשקת רשת תקשורת בפריסה ארצית בטכנולוגיית הדור הרביעי (4G) במספר מדינות בדרום אמריקה.

במסגרת פרויקט זה, הנאמד בלמעלה מ-13 מיליון דולר, תשדרג סרגון את תשתיות עורקי התקשורת האלחוטית ברשת הדור השלישי של המפעיל, לטכנולוגיית 4G/LTE באמצעות פלטפורמת ה-IP-20 של החברה, שנבחרה על פני מספר חלופות טכנולוגיות שנבחנו על ידי המזמין.

פלטפורמת ה-IP-20 מספקת פתרון אחיד וכולל, הנותן מענה לכל צרכי התמסורת האלחוטית של מפעיל התקשורת – ברשתות הגישה (access) ועד לשדרה הראשית של הרשתות. פתרון זה מתאפיין בהטמעה מהירה ופשוטה תוך שמירה על רמת שירות למנויים בביצוע תהליך השדרוג כולו.

כמו כן, הפתרון של סרגון עושה שימוש בתשתית התמסורת האלחוטית הקיימת, אשר גם אותה רותמת סרגון לטובת השגת ביצועים גבוהים, כחלק מפלטפורמת ה-IP-20. כל זאת נעשה תוך השגת חיסכון בהוצאות ציוד, חיסכון בהוצאות תפעוליות והאצת קצב ההטמעה.