יום לאחר "מסיבת הפרידה" המתוקשרת של רב ניצב יוחנן דנינו מהמשטרה והביקורת החריפה בעקבותיה (עלות של 370 אלף שקל),  נראה שדנינו בדרך לעבודה מפנקת בשוק האזרחי.



 למעריב נודע שטייקון הביטוח שלמה אליהו פנה באחרונה לדנינו, בעודו מכהן כמפכ"ל המשטרה, והציע לו להיות  יו"ר דירקטוריון קבוצת מגדל. דנינו לא דחה את ההצעה על הסף, ואם יענה בחיוב - זה יהיה תוך מספר חודשים.
 
  עמוס ספיר הוא כיום יו"ר מגדל ביטוח ופרופ' עודד שריג הוא יו"ר מגדל אחזקות (מינוי שבעקבותיו ספג אליהו ביקורת חריפה). אחד מהם יאלץ לוותר על כסאו למען המפכ"ל הפורש. 
 

הפנייה לדנינו אינה מקרית. אליהו מכיר את דנינו עוד מהתקופה שהמפכ"ל היוצא  עמד בראש יחידת אתגר שסייעה  לענף הביטוח במלחמה בגניבות הרכב. הקשר בין השניים נוצר באותם ימים, לפני כ-15 שנה, ונשמר מאז. למרות שנראה שאין מניעה למעבר ישיר של המפכ"ל לסקטור העסקי, עדיין קיימת בעיה של נראות עין.
 
מעבר של בכירי המשטרה לסקטור העסקי הפך בשנים האחרונות לתופעה נפוצה טייקון הגז יצחק תשובה בולט במיוחד בסידורי התעסוקה לבכירי המשטרה. הוא מעסיק את מפכ"ל המשטרה לשעבר משה קראדי ובקבוצת דלק משולב גם המפכ"ל לשעבר דודי כהן. ניצב בדימוס גבי לסט היה הראשון שהצטרף לעסקי קבוצת דלק.
 
 בתגובה לפניית מעריב לדנינו יזם דובר לשכת המפכ"ל בידיעת דנינו את התגובה הבאה: "זהו יומו הראשון לחופשתו של המפכ"ל היוצא רב ניצב יוחנן דנינו. מאחר והמדובר בנושא שאינו קשור למשטרת ישראל, יש לפנות לדנינו במישרין. נציין כי בכל ראיונות הסיכום שהתקיימו לאחרונה, אמר המפכ"ל היוצא כי הדבר הראשון שיעשה עם פרישתו  הוא להיות בחיק המשפחה וליהנות מהחופש לפחות מספר חודשים".
 
 מעריב סופהשבוע פנה מספר פעמים לרב ניצב דנינו כדי שזה ימסור את התייחסותו, אך תגובתו לא נמסרה. כמו כן לא נמסרה תגובה קבוצת מגדל או שלמה אליהו, למרות מספר פניות של מעריב סופהשבוע.