לעוד שבע שנים טובות 

טל אלכסנדרוביץ' ואיתי בן חורין השותפים יחד במשרד ייעוץ התקשורת והאסטרטגיה, חגגו ברביעי האחרון שבע שנים לעסק המשותף ועל הדרך ציינו גם את השקת ספרו החדש של בן חורין - "הקרב על השירות". נפגשו לנאומי ברכה ודרינקים במועדון התיאטרון ביפו: יצחק (בוז'י) הרצוג יו"ר האופוזיציה, שגרירת קנדה בישראל ויויאן ברקוביץ', יו"ר רשות החשמל אורית פרקש-הכהן, מנכ"ל משרד האוצר שי באב"ד, מנכ"ל הטוטו איציק לארי, יו"ר הרשות השנייה 



אוה מדז'יבוז', יו"ר אינפיניטי אמיר איל, מנכ"ל מגדלי הים התיכון דורון ארנון, מנכ"ל כרומגן אדר אזנקוט, מנכ"ל הדקה ה-90 שחר תורג'מן, מנהל חטיבת שוקי הון בבנק לאומי איתי בן זאב,  יו"ר נעמת גליה וולוך, לבנת פורן, יו"ר ומייסד 'לתת' ז'יל דרמון, נשיא המכון הישראלי לדמוקרטיה יוחנן פלסנר, ורבים נוספים.

טל אלכסנדרוביץ , אורית פרקש-הכהן, איתי בן חורין ואוה מדז'יבוז'. צילום: חן גלילי
וולדמן וחרל"פ – דור המייסדים 

במוזיאון העיצוב בחולון נפתחה בשישי בבוקר תערוכת 'צל ערים' אותה אצר ד"ר מרטין וויל. השקת התערוכה לוותה באירוע למוזמנים בלבד אשר זכו ליהנות מקוקטייל קייצי, משלל פירות ומהצצה לתערוכה קצת לפני כולם. נצפו: ראש העיר חולון מוטי ששון, חנה הרצמן - מנכ"לית עיריית חולון, אלון ספן מנכ"ל המוזיאון, ד"ר טלי יריב-משעל מנכ"לית קרן 'ברכה', האדריכלית תמרה חרל"פ מבעלי קבוצת 'כלמוביל', אימו של יואב בעלי יבואנית מרצדס לישראל, שהגיעה עם חברתה ד"ר מרים וולדמן אימו של אייל וולדמן - בעלי 'מלאנוקס', ודוד טרטקובר מלווה ברעייתו והנכדה.


למעלה: מרטין וייל ואלון ספן. למטה: מרים וולדמן ותמרה חרל"פ. צילום: אביב חופי

בבית של שי-לי

המתכונאית ומחברת ספרי הבישול שי-לי ליפא חגגה בסוף השבוע האחרון, באיחור של חודש, את יום הולדתה ה-40. בבית של שי-לי ברעננה התכנסו בשישי כ- 70 חברות שנתבקשו להקפיד על קוד לבוש לבן, לבוקר של כיף שכלל קייטרינג משובח, בר קוקטיילים קייצים, תא צילום ועמדת שזירת פרחים. התקשטו ופטפטו: חנה פריזן, עפרה שמלצר שהתחברה עם ליפא במסגרת פעילות פילנטרופית, המסעדנית אורית בן אדרת, אמנית הקרמיקה סיון שטרנבך, ויוי ויפעת אירני והגבר היחיד שהוזמן לאירוע - בעלה של כלת השמחה - איש העסקים רפי ליפא.  
 
שי ליפא ועפרה שמלצר. צילום: אלונה ליכטנשטיין 
קפה שחור חזק בבית השגריר

שגריר ארצות הברית בישראל דן שפירו ורעייתו ג'ולי אירחו ברביעי האחרון, בביתם בהרצליה פיתוח, את האירוע השנתי לרגל יום העצמאות האמריקני שחל בארבעה ביולי. המופע הפותח בחגיגה שנערכה על מדשאות בית השגריר היה  של להקת 'קפה שחור חזק', המורכבת מיוצאי אתיופיה.

רבים מהמוזמנים תהו אם מדובר בתשובה אמריקנית הולמת לציוץ המיותר והמדובר של ג'ודי שלום ניר מוזס, אשת השר סילבן שלום אשר אחראי לדיאלוג האסטרטגי עם ארה"ב. נהנו מהמבורגרים של מקדונלד'ס, בירות של סמאול אדמס ומופע הזיקוקים המסורתי: נשיא המדינה רובי ריבלין, ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו, יו"ר האופוזיציה בוז'י הרצוג,  מנכ"ל 'חוגלה קימברלי' יובל דגים שהגיע עם סמנכ"ל הכספים של החברה עופר לוקס, אנשי תקשורת, ורבים נוספים.


יובל דגים ועופר לוקס. צילום: נ.ג. שירותי צילום
מנפלאות סוף השבוע
-טניסאי העבר ואיש העסקים בהווה, אנדי רם, הגיע ללונדון לפגישה עסקית ולא שכח ללכת לעודד את שותפו לשעבר יוני ארליך, בטורניר ווימבלדון.

-עו"ד צילי נווה זכתה לפגוש את שחקן הקולנוע הנודע קיפר סאת'רלנד, כוכב '24', ברומא.
 
-יהושוע וענת קסטיאל המירו את ארוחת ערב שישי המסורתית, בחגיגה יוונית עם הופעה של הזמר שלומי סרנגה, במרפסת ביתם ביפו.

-מירב כהן, לימור סקאל ושלי שטיינמץ-מנחם, בילו בארוחה בוקר שנערכה בחסות חנות Kolbo במלון דן אכדיה בהרצליה. 

-אלינור קופלר השתכשכה בבריכת מלון 'ריץ קרלטון' בהרצליה, הנמצא בבעלות המשפחה.