ועדת הכלכלה של הכנסת קיימה היום (שלישי) דיון בנושא "הצלת מלון הנסיכה באילת", וזאת בעקבות בקשתה של ח"כ נאוה בוקר (הליכוד) ובעזרתה של ח"כ איילת נחמיאס-ורבין (המחנה הציוני). 

כל גורמי המקצוע, בראשם משרד התיירות ועיריית אילת, הביעו את דעתם בעד שהממונה על ההגבלים העסקיים יבחן שנית את החלטה שקיבל לפני ארבע שנים, אז עבר לניהול של חברת ישרוטל, משום שהנסיבות השתנו לחלוטין. 
לדבריהם, רק צעד כזה יאפשר להאריך את האישור לניהול המלון על ידי רשת ישרוטל, שמירתו כעסק חי ולהבטיח אופק תעסוקתי ל-400 עובדיו ובני משפחותיהם. 

הוועדה ביקשה ממכון המחקר של הכנסת לקיים מחקר משלו, אשר ייקח בחשבון את שלל השלכות המאקרו מעבר למנדט הנתון בידי הממונה. יו"ר ועדת הכלכלה, ח"כ איתן כבל (המחנה הציוני) אמר שהוא נחוש לעשות את כל המאמצים להציל את המלון ולמנוע פיטורי 400 העובדים. "לא יכול להיות שמלון הנסיכה באילת ייסגר, כי אין שום סיבה לכך שכן מדובר בעסק רווחי"", סיכם כבל את הדיון. 
תגובת הרשות להגבלים עסקיים: "רשות ההגבלים העסקיים פועלת בנחישות לצמצום הריכוזיות בתחום המלונות באילת. הריכוזיות של הבעלות במלונות באילת, בפרט של הרשתות ישרוטל ופתאל, מעלה את המחיר שציבור הנופשים משלם על לינה באילת. הממונה סבור שלטובת הציבור והתחרות אסור שמלון הנסיכה יישלט על ידי רשת ישרוטל, באופן שרק מגדיל עוד יותר את הריכוזיות וצפוי להעלות עוד יותר את מחיר הלינה באילת. יתר על כן, לפי הנתונים שבידנו, ישנו מספר גדול של גורמים (שאינם ישרוטל או פתאל) המעוניינים כיום לרכוש את המלון ולהפעיל אותו".