שוק המניות של תל אביב יתנהל כנראה היום במגמה שלילית. הבורסות של העולם משדרות שלילה, שתי הבורסות של ניו יורק רשמו ירידות שערים. הדאו ג'ונס של ה NYSE  ירד ב- 0.52% ל-17,598.2 נקודות. מדד הנסדק קומפוסיט של בורסת נסדק ירד ב-0.25% ל-5,115.38 נקודות ואילו המדד הכללי שמשקף את המניות בשני הבורסות האס אנד פי  500 ירד ב 0.28% ל 2,098.04 נקודות. ירידות אלו ישפיעו לרעה על הבורסה של תל אביב כבר בפתיחה  דרך המניות הדואליות.
במזרח הרחוק מגמה מעורבת. טוקיו יורדת ב-0.12% והונג קונג ב-0.13%. הבורסה של שנחאי עולה ב-1.34% בין השאר בגלל רגולציה חדשה של רשות ניירות הערך הסיני שאוסר על עסקאות מכיכרה SHORT בחסר, כלומר כשמשקיעים מוכרים מניות שאין להם. 
עוד בחוץ לארץ באתונה עצבנו תרבה אתמול הבורסה נפתחה לראשונה אחרי חמשיה שבועות והיא חרדה ב 22% כשמדד מניות הבנקים ירד בכ- 30% . היום ממתינים לראות  אם הירידות ימשכו.

בתל אביב המשקיעים כנראה יהיו קשובים לדיוני התקציב שכן לזה תהיה השפעת מכרעת על הכלכלה במהלך השנה הקרובה.
במהלך המסחר של היום יש לשים לב למניה של החברה לישראל בעקבות החלטת בנק לאומי למכור בין 4% עד  5% מהון המניות של החברה. אתמול המניה ירדה מאוד, יתכן שהיום היא תתאושש. גם המניה של אל על במוקד. אתמול היא עלתה בעקבות הירידה במחיר הנפט שכן הוצאות דלק היא אחד מסעיפי ההוצאה הגדולים של  כל חברת תעופה. היום במזרח הרחוק המחיר מתייצב ויחתכן שהמניה של אל על אל על תאבד גובה .