במסגרת סיור שערכה בדרום תל-אביב ועדת הכנסת למאבק בנגעי הסמים והאלכוהול בשיתוף תושבי השכונה ונציגי רשויות החוק, חשפה יחידת הסמים והלבנת הון של רשות המסים את נתוני תפיסות הסמים של חוקרי היס"מ שלה במהלך המחצית הראשונה של שנת 2015. 
במהלך החודשים ינואר עד יולי 2015 נתפסו 547 משלוחי סמים שהובאו דרך בתי המכס הפזורים בארץ, לעומת 521 בתקופה המקבילה אשתקד, מתוכם 64% סוכלו על ידי יחידת הכלבנים. החומר שהוברח בכמות הגדולה ביותר הוא קנביס על נגזרותיו השונות, שהגיע למשקל מצטבר של כ-29 ק"ג וזאת נוסף לכ-7,200 זרעים של החומר, לאחריו סמי פיצוציות בכמות מצטברת של כ-20 ק"ג וכן 13 ק"ג קוקאין. 
גידול מדאיג נרשם בייבוא סם האונס, שהובאו ממנו למעלה משבעה ליטרים במהלך חמשת החודשים הראשונים של השנה, כאשר טיפות בודדות בלבד מספיקות על מנת לגרום חוסר הכרה ואובדן זכרון לנוטל הסם. 

מבצע אכיפה מוגברת על סמי אונס במהלך חודש יוני הוביל לתפיסת שיא של למעלה מ-15 ק"ג סם אונס בצורותיו השונות, עלייה שמוסברת ככל הנראה בשל תקופת מסיבות הקיץ ובכך מנעו חוקרי הסמים והבלנים מאות מקרי תקיפה מינית פוטנציאליים. בכך משתווה הכמות שנתפסה במחצית הראשונה של 2015 לכמות שנתפסה בשנת 2014 כולה, שבעצמה הראתה עלייה משנת 2013.
העיר אליה מיועדים מרבית משלוחי הסמים המובאים באמצעות הדואר היא תל-אביב, כאשר בפער גדול אחריה נמצאת נתניה, ולא הרחק מאחור - אשדוד וירושלים. מרבית הסמים מיובאים מספרד או דרכה, בפער אחריה נמצאת קנדה כיבואנית, ומעט מאחוריה – צרפת והולנד "מתחרות" על המקום השלישי.