קרן פימי, קרן ההשקעות הפרטית הגדולה בישראל השלימה את רכישת 59% ממניות נייר חדרה ובכך את השליטה על החברה. המניות נרכשו מכלל תעשיות תמורת 355 מיליון שקל.



מייסד ומנכ"ל קרן פימי, ישי דוידי: "נייר חדרה היא אחת מאבני היסוד של התעשייה הישראלית. ההשקעה בחברה נובעת מתוך הרצון של קרן פימי לחזק ולהשביח את החברה ולשפר את יכולת התחרות שלה גם אל מול היבוא המתחזק בתחום".



הוא הוסיף: "פימי רואה ברכישת החברה אתגר משמעותי. ברצוני להודות לכלל תעשיות על ניהול משא ומתן מקצועי והוגן. אני מאמין כי הידע הרב והמוכח של פימי בהשבחת חברות, בשילוב עם הניסיון המצטבר והידע המצוי בידי עובדי החברה ומנהליה יובילו את החברה לצמיחה ורווחיות שתיצור ערך מוסף לעובדיה, לקוחותיה ובעלי מניותיה".



קרן פימי הינה קרן השקעות פרטית שמתמחה ברכישת שליטה בחברות ומובילה תהליכי השבחה ריאליים בחברות בהן השקיעה. עד כה רכשה הקרן שליטה בכ-80 חברות ומימשה כ-50 מהן בהיקף עסקאות כולל של למעלה מארבעה מיליארד דולר.



תחומי ההשקעה של הקרן כוללים את מרבית ענפי התעשייה, המסחר והשירותים. היא השקיעה עד היום במגוון חברות בתחום התעשייה, המסחר והשירותים, בין היתר, בחברות: ג'ון דיר ווטר (ריווליס), פארם אפ, מגל, דימר, ריטליקס, המלט, אורמת, אופיר, סקופ, מדטכניקה, מרחב, גילת ועוד.