מי אמר שאי אפשר לעשות כסף בקלות? 


חברת הסטארט אפ הישראלית LIP, משיקה אפליקציה המאפשרת לציבור הרחב למכור בקלות סרטוני חדשות מקוריים.

האפליקציה החינמית LIPSNEWS מאפשרת לבעלי סמארטפונים המצלמים סרטונים בעלי ערך חדשותי, למכור אותם באופן אוטומטי ומהיר לגופי מדיה בישראל וברחבי העולם.

גופי המדיה יוכלו ליהנות מכמות חסרת תקדים של תכני וידיאו איכותיים המגדילים את התנועה באתריהם ונוצרים במנגנונים בנוסח הכלכלה השיתופית.

אפליקציית LIPSNEWS, אשר פועלת כעת בעברית ותושק בהמשך באנגלית, מגובה במערכת מקוונת הכוללת זירת מסחר דמויית eBay לסרטוני חדשות, בצוות עורכים מקצועי ובמחלקה משפטית.

כל שעל המשתמש לעשות הוא להעלות את הסרטון לאפליקציה, להגדיר את הקטגוריה החדשותית שלו ולנקוב במחיר המבוקש. ביחד, מספקת LIP פלטפורמה דיגיטלית מלאה למסחור וידיאו שנוצר על ידי משתמשים בתחום החדשות.

צוות חברת LIP, הכולל עורכי סרטוני חדשות, מפיץ את הסרטון לגופי מדיה רלבנטיים ומסייע למשתמשים למכור את קטעי הווידאו לגוף חדשותי אחד או יותר במחיר הגבוה ביותר ותמורת הקרדיט ההולם.

המערכת של LIP מציעה את היכולת לסנן את הסרטונים שיעלו אליה משתמשי האפליקציה, לבחור מתוכם את הסרטונים בעלי פוטנציאל המסחור, ולהנגיש אותם ישירות לגופי השידור, שיוכלו לבחור לרכוש אותם על גבי פלטפורמת סחר מקוונת.

חברת LIP גם תבטיח שמי שיעשה שימוש מסחרי בסרטון ללא הרשאה, ימצא עצמו מתמודד עם עורכי דין שייגבו עבור בעל הסרטון את מלוא הפיצוי המגיע לו.

בנוסף לכך, האפליקציה מאפשרת לכל משתמש המעוניין בכך לקבל התראות על אירועים חדשותיים המתרחשים בקרבת מקום, כדי שיוכל להגיע לזירת האירוע, לצלם סרטון ולמסחר אותו באמצעות LIPSNEWS. באופן זה היא מאפשרת למשתמשים ליצור לעצמם הכנסות שלא היו יכולות להיווצר ללא האפליקציה.