ג'ים דובסון

 אי יוצא דופן, אשר ניתן לשקע אותו במים, נבנה לאחרונה על ידי מהנדסים ומעצבים מובילים מחברת Migaloo PSY) Migaloo Private Submersible Yachts), אשר בונה יאכטות פרטיות שניתן להשיט אותן מתחת לפני הים. החברה תשיק בקרוב את האי הצף קוקומו, ביריד היאכטות של מונקו.

האי, אשר אורכו הכולל הוא 117 מטר, מותאם לחלוטין לטעמם של לקוחותיו העתידיים, בגודל, בצורה ובשאר מאפייניו.

לאתר פורבס 

מבחינה עיצובית, האי כולל פנטהאוז בגודל 80 מטר מעל פני הים, עם דק המזכיר ג'ונגל, דקלים וגינות אנכיות. דק החוף מספק בריכה, גינה שניתן לסעוד בה בערבים, בריכות ומפלים גדולים, שני מועדוני חוף, סלון מרשים הנמצא מתחת למים ומחסן ענק. בעיצוב ישנם גם כל מאפייני הנוחות העדכניים ביותר של מגה יאכטות ומראה אלגנטי כיאה לאי אקזוטי מסוג זה.

היאכטות הפרטיות של Migaloo PSY, הן האלטרנטיבה האולטימטיבית למגה יאכטות, מאחר וניתן להשקיע את היאכטה כולה מתחת למים כאשר הבעלים והאורחים רוצים לשמור על הפרטיות שלהם במשך הטיול או בזמן הטלת עוגן, תוך כדי שהם נהנים מכל מאפייני הנוחות של יאכטה רגילה. בנוסף, במסעות קשים בים, הם יכולים ליהנות מקרוז חלק ללא טלטולים עזים, מאחר והיאכטה תהיה מתחת למים.
החברה נוסדה על ידי אנשי מקצוע בעלי שנים רבות של ניסיון בתעשיית היאכטות - כאלו שעבדו עבור מספנות בינלאומיות ובעלי יאכטות פרטיות ברחבי העולם. בשל הידע שלהם על תעשיית היאכטות, עלה בין מייסדי Migaloo PSY הרעיון לבנות צוללות פרטיות גדולות ואיים צפים. זאת כתוצאה מהדרישה ההולכת וגוברת למגה יאכטות, אשר הפוקוס בהן הוא על הפרטיות של הבעלים והאורחים, והתאמה אינדיבידואלית לצרכים שלהם. שני האספקטים נמצאים בטווח הדגמים של החברה, שמציעה אלטרנטיבה חדשנית לכלי שיט גדולים.
Migaloo PSY מעצבת, מהנדסת ובונה צוללות פרטיות בגודל של יאכטות. האורך שלהן, הסגנון החיצוני והעיצוב הפנימי נתונים להעדפות הבעלים. העיצוב והבנייה מאושרים על ידי ארגון גרמני בשם (German Lloyd (DNV-GL. בנוסף, כל כלי שיט מותאם לסטנדרט הבטיחות מתחת למים של חיל הים האמריקאי. הדגמים כוללים מאפיינים של יאכטות רגילות, מאיזורי ספא עם ג'קוזי ובריכות, טרסות חוף גדולות, מפרצים לסירות ולצוללות קטנות ועד לשטח להנחתת מסוקים.