הדולר סיים את השבוע מול השקל בעליה של 2.2262% ל-3.949 שקלים. 
בחישוב יומי הדולר היציג עלה היום ב-0.2030%. חוזקו של הדולר לעומת השקל משקף את חוזקו בשוקי המטבע של העולם ולפיכך מול העלייה השבועית בשערו של הדולר היציג, האירו היציג ירד ב-0.5379% ל-4.4008 שקלים והלירה שטרלינג ירד ב-0.5788% ל-6.0120  שקלים.
 
משה שלום, ראש מחלקת המחקר ב- FXCM ישראל, סיכם את שבוע המסחר במט"ח: "למרות שבוע המסחר המקוצר, הדולר-שקל הצליח לבצע פריצה משמעותית השבוע, וטיפס עד לשיא של 3.96, דהיינו, מעל אותו אזור ההתנגדות החשוב של אוגוסט. אם נראה את המשך המומנטום החיובי, המהלך הנוכחי עשוי להוביל את הצמד שוב אל רמת המפתח העגולה של 4. למרות העובדה כי הבנק הפדרלי האמריקאי לא העלה את הריבית בשבוע שעבר, הדולר דווקא גילה עוצמה מפתיעה בשבוע שחלף בעולם, וזאת על רקע שורה של התבטאויות מצד בכירים בפד, שאותתו כי עדיין קיימת סבירות גבוהה שהריבית תעלה עוד השנה, כלומר בישיבה בדצמבר. 

אמש אף הצהירה יושבת ראש הפד ילן באופן מפורש למדי שהבנק צפוי להעלות ריבית עוד השנה כל עוד תחזית האינפלציה תישאר מרוממת דיה. אנו חושבים גם שהדולר והיין משמשים אזורי מפלט למערבולות הקורות בשוקי המניות ולכן חוזקו היחסי למרות אי התמורה הנוספת שהייתה אמורה להגיע מצד הריבית. ואולם, לאחר שנכזבו בספטמבר, ייתכן כי הספקולנטים יהיו זהירים מעט יותר בתקופה הקרובה בכל הנוגע להימור על הריבית על הדולר, ולאור דבריה של ילן, אין ספק כי המשקיעים יעקבו שוב מקרוב אחר נתוני המקרו-כלכליים. כאשר יהיה מעקב צמוד אחר נתוני האינפלציה בפרט. 
ברמה המקומית, ההדים מהחלטת אי השינוי של הריבית מצד בנק ישראל השבוע תרמו להחלשת השקל, וזאת על רקע הורדת תחזית הצמיחה והאיתותים כי המשך ההאטה בקצב הצמיחה והאינפלציה הנמוכה עשויים להביא את הבנק להוריד את הריבית ל-0 המוחלט ואף לבצע צעדים מרחיבים חריגים שבנק ישראל עוד לא ביצע. קשה להניח שבנק ישראל ייכנס לצרה של הרחבה כמותית כאשר העולם מנסה לצאת ממנה אבל גם קשה להעלות על הדעת צעדים מונטאריים אחרים שהנגידה פלוג תרצה ותוכל לממש".