משרד השיכון פרסם הבוקר (שישי) נתונים מעודדים על מצב הדיור הציבורי.



מתוכם עולה שמתוך 511 דירות מהמאגר של דירות ציבוריות שעמדו ריקות בשל מצבן הירוד, 463 שופצו ויתר 48 הדירות ישופצו במהלך החודש הקרוב.



הכוונה היא לאכלס את כולן עד לסוף השנה כשמשמעות הדבר היא שבמהלך שלושת החודשים הקרובים, עוד 511 משפחות המצויות ברשימת ההמתנה לדירה ציבורית יקבלו קורת גג.



ז'קי לוי, סגן שר הבינוי והשיכון, שמקדם את נושא השיכון הציבורי אמר בעקבות ההודעה: "אני גאה לעבוד בצוותא עם שר הבינוי והשיכון, ח״כ יואב גלנט ומחזק את ידיו על פעולותיו ופעולותינו המשותפות בחודשים הקצרים מאז נכנסנו לתפקידנו במשרד הבינוי והשיכון".



"יחד אנו עושים ונעשה כל שביכולתנו על מנת להיות אנשי בשורה עבור דיירי הדיור הציבורי. אני חוזר ומדגיש את מילותיו המדויקות של השר, לפיהן מבצע שיפוץ הדירות הריקות ואכלוסן המהיר, החל לאור הנחייתנו המשותפת בחודש יולי האחרון ויושם על ידי עובדי משרד הבינוי והשיכון והחברות המשכנות", אמר לוי.



"כאיש שהתגורר בעברו בדירה ציבורית וחי בפריפריה, נושא הדיור הציבורי קרוב לליבי ואני מודע היטב לחשיבות הסיוע לחסרי דיור. לכן דרשתי להיות האיש שאמון על הנושא מטעם משרד הבינוי והשיכון, והוא ניצב בראש סדר העדיפויות של משרד הבינוי והשיכון", הוסיף סגן השר.