התאחדות התעשיינים מקימה מחדש בימים אלו את פורום מנהלות בתעשייה, אשר בא להרחיב את פעילותו בכדי לענות לצרכי הנשים בכלל ובתעשייה בפרט.

מטרות הפורום הן להרחיב את שוויון ההזדמנויות בין גברים ונשים, להביא לעשייה ויצירה בקרב הנשים המשתתפות בו ובנוסף, לקדם את ההעסקה הרב גונית על ידי העסקה וקידום של נשים. 
 
העסקה מסוג זה הוכחה מחקרית כמובילה לכדאיות כלכלית ועסקית, מלבד הצד האנושי והחברתי שהיא מביאה איתה. במחקרים של ה-OECD, נמצא כי אילו היה ההון האנושי הנשי מנוצל במלואו, הייתה משתפרת יכולתן של הממשלות לענות כל צורכי האזרחים, בייחוד במדד צמצום העוני.

בנוסף, מחקרים נוספים הציגו, כי העסקת שיעור גבוהה יותר של נשים בכלל ונשים בעמדות בכירות בפרט, תורמת להצלחה של חברה במדדים כלכליים. 
 
מטרות נוספות ששם לעצמו הפורום, הינן להוביל לגידול במספר הנשים בתעשייה והכשרתן, עידוד תלמידות לבחור בלימודי מדע וטכנולוגיה, שינוי התדמית כלפי החינוך הטכנולוגי-מקצועי והתעשייה הישראלית, הכנת מערך הדרכה בנושא המגדר במקומות העבודה וקידום שיתופי פעולה ומקום למפגש אינטלקטואלי, מקצועי וחברתי עבור נשים ומנהלות בתעשייה. 
 

נשיא התאחדות התעשיינים, שרגא ברוש אומר  "אנו בהתאחדות התעשיינים, רואים חשיבות עליונה בקידום והעסקת נשים, על מנת שיוכלו לקחת חלק מרכזי בתעשייה המקומית המתקדמת. לשמחתנו, כיום בתעשייה פועלות נשים מבריקות ומוכשרות, אך יש מקום להרחיב את היקף התעסוקה של נשים במפעלים. אני מאמין כי פעילות הפורום תקדם מטרה זו ותמשיך להוביל נשים קדימה להצלחה".