האם רשת מגה תצליח לשרוד גם את המכה הזאת? מספר ספקים החליטו כעת כי הם לא מספקים יותר את המוצרים שלהם לרשת, אשר מנסה לצאת מהמשבר הכלכלי הקשה שפקד אותה לפני מספר חודשים. אחת מהספקיות, על פי פרסומים, היא חברת "קוקה קולה", כשאליה מצטרפים אנשים נוספים.




מנכ"ל מגה, רביב ברוקמן, התראיין היום (שלישי) בתוכנית הבוקר של 103FM, רדיו ללא הפסקה וטען כי מדובר בהליך מסובך, אך לטענתו, החברה תצליח לעבור את המשבר הזה, עם קצת עזרה מהספקים האחרים: "בשבוע האחרון באמת נקלענו לסערה נוספת בגלל בעיות שהיו בחברת האם שלנו, הריבוע הכחול, אל מול האג"ח והבנקים, וזה באמת טלטל אותנו. אני מקווה שלאור ההסכמות שהגיעו בין הריבוע הכחול, הדברים יחזרו למסלולם".

 
"אין ספק שיש ספקים שמאוד לחוצים ולא נותנים את השהות להתארגן ולהסתדר. צריך להבין משהו, יש פה ספקים שעבדו עם מגה, כרגע אנחנו במצוקה. אנחנו בתהליך ארוך, העובדים והבנקים עשו את שלהם. אני מבקש מהספקים עוד קצת אורח רוח. 
 
"עובדתית זה נכון, לא נהוג לדבר על זה ברדיו. אין לי רצון להסלים את הדברים. אני מבין את חשש הספקים, אומר לחברים היקרים, תנו אמון וכתף, אנחנו נעבור את ההר הזה. 
 
"לקוח לא יבוא אם אין לו מוצרים, אבל אני רואה את המכירות שלנו ברמה של שעות, אני רואה את המדפים. אני לא רוצה להיכנס לעימותים, אני אומר דבר אחד - מי שבא היום, יכול למצוא את רוב המוצרים. מקווה שזה ייפתר בימים הקרובים. אני רוצה שהיא תצליח, סיכם ברוקמאייר.
תוכנית הבוקר של נסים משעל, א'-ה', 9:00-10:00, ב-103FM, "רדיו ללא הפסקה"