שופרסל פרסמה הבוקר (רביעי) תוצאות עסקיות טובות לרבעון השלישי של השנה. במהלך אותם שלושה חודשים הכנסות החברה הסתכמו בשלושה מיליארד שקלים, בדומה לתקופה המקבילה אשתקד. הרווח הגולמי הסתכם ב-739 מיליון שקלים ומהווה 24.7% ממחזור המכירות, בהשוואה ל-21% בתקופה המקבילה אשתקד.



הרווח התפעולי מפעילות שוטפת הסתכם ב-82 מיליון שקלים, בהשוואה להפסד של שלושה מיליון שקלים בתקופה המקבילה אשתקד והרווח הנקי הסתכם ב-47 מיליון שקלים, בהשוואה להפסד של 24 מיליון שקלים בתקופה המקבילה אשתקד.



רפי ביסקר, יו"ר דירקטוריון שופרסל ואיציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל, אמרו כי "תוצאות הרבעון משקפות את המשכה של מגמת השיפור בביצועי החברה וחזרה לשיעורי רווחיות נאותים. מגמה זו הנה תוצאה של יישום אסטרטגיית החברה לצמיחה, פיתוח עסקי וחדשנות וזאת לצד התייעלות תפעולית ונדל"נית וצמצום בהוצאות. במהלך הרבעון האחרון, המשיכה החברה בקידום מוצרי המותג הפרטי מתוך מטרה להציע ללקוח אלטרנטיבה מוזלת ואיכותית למוצרים הממותגים. החברה ביצעה מספר השקות משמעותיות בקטגוריות שונות ובראשן השקת מוצרי הבשר הטרי האיכותי מסוג 'אנגוס', אשר הובא ישירות לישראל מארגנטינה וזכה לתשואות יוצאות דופן מלקוחות הרשת".