דיירקט אנרגי', אחת מחברות האנרגיה הגדולות בצפון אמריקה, הודיעה היום (חמישי) על רכישתה של חברת הסטארט-אפ הישראלית, פנורמיק פאוור (Panoramic Power), שעוסקת בפיתוח פתרונות ניהול אנרגיה. 
 
פנורמיק פאוור תמשיך לפעול כיחידה עסקית עצמאית ורכישתה, בעקבות שיתוף פעולה עם דיירקט אנרג'י מאז 2014, יאפשר לזו האחרונה להציע ללקוחותיה להפחית את עלויות התפעול והאנרגיה על ידי שיפור ניצול משאבים, זיהוי תקלות מבעוד מועד, זיהוי חוסר יעילות תפעולית באתרים ובציוד ומעבר מנוהל אחזקה תגובתית לנוהל תחזוקה מונעת.  

כל זאת עם טכנולוגיה אלחוטית ברמת פירוט גבוהה, מבוססת ענן. הפתרון של פנורמיק פאוור פורץ דרך בתהליכי ניהול אנרגיה בחברות ובארגונים גדולים. הוא משלב חיישנים מיניאטוריים אלחוטיים ייחודיים מסוגם, אוסף נתונים ממעגלים חשמליים נפרדים ומספק מידע רב בזמן אמיתי לפלטפורמה אנליטית מבוססת ענן. החיישנים, לאחר התקנתם, ניזונים מן השדה המגנטי שסביב חוטי החשמל, ואינם דורשים תחזוקה, שירות או החלפת סוללה. הפתרון מאפשר למגוון רב של ארגונים עסקיים  לקבל תובנות בזמן אמת למכשיריהם הסלולאריים על צריכת האנרגיה שלהם וכנגזר מכך, אופטימיזציה של פעולות, תהליכים, משאבי תחזוקה וצמצום בעלויות התפעול.

יניב ורדי, מנכ"ל פנורמיק פאוור, אמר כי "אני מצפה לשילובה של פנורמיק פאוור במודל העסקי המוצלח של חברת דיירקט אנרג'י בקרב מאות אלפי לקוחותיה המסחריים. הרכישה תשדרג את דריסת הרגל של החברה בשוק האנרגיה בקנה מידה גדול, כיאה לחזון שלנו. בשנים האחרונות אנו רושמים ביקוש רב בצפון אמריקה, במגוון של שווקים, הן בקרב ארגונים קמעונאיים והן בקרב חברות גדולות בתחום המסחר והתעשייה".

"הלקוחות מוצאים את הפתרון שלנו פרקטי ויעיל בשל קלות ההתקנה שלו והתועלת הרבה שהוא מקנה בנראות לצריכת אנרגיה נקודתית בזמן אמת", הסביר ורדי, "זוהי הזדמנות מצויינת להודות לעובדים המדהימים של פנורמיק פאוור, על שנים של מאמץ רב ותרומה משמעותית להצלחתה של החברה. אני סמוך ובטוח כי מאמץ זה ימשך גם בהיותנו חלק מדיירקט אנרג'י, תוך המשך צמיחה בעתיד".