משרד הכלכלה הישראלי וקרן אינפינטי ישראל סין מתכוונים לקיים את ועידת העסקים הסינית-ישראלית הגדולה ביותר שנערכה אי פעם. הוועידה שתתקיים בבייג'ין אמורה לארח כאלף יזמים, אנשי עסקים ומשקיעים משתי המדינות, לצד גורמי ממשל בכירים סיניים וישראליים בראשות השר לתשתיות הלאומיות, האנרגיה והמים, יובל שטייניץ ושר הטכנולוגיה והמדע הסיני, וון גאנג וכן מנכ"ל משרד הכלכלה, עמית לנג ועוד.



הוועידה תכלול גם הצגה של החברות הישראליות המובילות בתחומן ומערך שידוכים וחיבורים של קרנות ומשקיעים סיניים עם חברות ויזמים ישראליים. היא מתקיימת לאור ההתעניינות הגוברת של חברות סיניות במשק הישראלי בשנים האחרונות, והרכישות שביצעו בו. מטרת האירוע, שנערך בתמיכה מלאה של ממשלת סין ובסיוע שגרירות ישראל בבייג'ין, היא עידוד שיתופי פעולה בין חברות ישראליות וסיניות בתחומי הטכנולוגיה, החדשנות וההשקעות.



לדברי אייל רוזנטל, מנהל, בקרן ההשקעות אינפיניטי ישראל-סין, וממארגני הוועידה, "ההשקעות הסיניות בטכנולוגיה ישראלית יעברו את רף העשרה מיליארד דולר בחמש השנים הקרובות. לאור שגשוג מיוחד בהשקעות הסיניות במגוון מגזרים בישראל, הוחלט ביוזמת משרד הכלכלה ואינפיניטי למנף את ההצלחה ולהעמיק את ההיכרות ושיתוף הפעולה בין חברות סיניות וישראליות. כתוצאה ממפגשים שיחלו בוועידת ישראל-סין אנו צופים חתימת עסקאות בתחומים שונים בהיקף של כמיליארד שקל".