בית הדין לעבודה בתל אביב קבע היום (רביעי) כי הסתדרות הלאומית ו"גולן טלקום" ייכנסו בטווח הזמן המידי למו"מ אינטנסיבי לפרק הזמן של עשרת הימים הקרובים. הדיון התקיים בעקבות עתירתו של מנכ"ל החברה מיכאל גולן, כנגד העובדים השובתים. במהלך הדיון הושגה הסכמה בין הצדדים לקיום משא ומתן "רציני וענייני ללא משיכת רגליים" וזאת למשך פרק זמן מוגדר מראש. כל  זאת בכדי לגבש הסכמות שיובילו להבטחת זכויות העובדים בחברה וגם אם תימכר בעתיד. 



כזכור, נציגי השירות הפרונטלי והמכירות ברחבי הארץ נטשו את עמדותיהם בתחילת השבוע כמחאה על "אי עמידתו של מיכאל גולן בהתחייבותו לקיים מו"מ להסכם קיבוצי". כעת, לאור ההסכמות שהושגו בבית הדין, שביתת העובדים מוקפאת.



בהסתדרות הלאומית האשימו בשבוע שעבר את מיכאל גולן כי במקום לנהל מו"מ הוא ממשיך לגרור רגליים: "חבל שהוא עצמו שוכח את המקום שהוא היה בו בדיוק לפני שבוע, ממש בשיא הדיווחים על העסקה למכירת החברה. אז, התנהג אחרת, שיגר מכתב מחו"ל והתחייב לעובדיו. הערב מתברר כי עולם כמנהגו נוהג בגולן טלקום".

בהסתדרות הלאומית ברכו על עמדת החברה. יניב מזרחי, מנהל חטיבת הארגונים, אמר כי "חבל שרק בעקבות התערבות בית הדין אנו חוזרים לשולחן המו"מ". עו"ד רן קונפינו, מנהל המחלקה המשפטית בהסתדרות הלאומית, הוסיף: "אני מאמין כי לאחר התערבותו של בית הדין ישכילו שני הצדדים להגיע לפתרון המוסכם וזאת לטובת העובדים עצמם והחברה". הודיה אוהב שלום, יו"ר ועד העובדים, אמרה כי "ועד העובדים הוכיח כי טובת החברה היא העומדת לנגד עיניו. אנו נמשיך לדאוג לעובדים ומקווים כי הפעם נגיע להסכמות ברוח טובה".