בשווקי המטבע בעולם נרשם מומנטום חיובי, בעיקר בשל ההערכה לפיה שערי הריבית הדולריים ייעלו בחודש דצמבר. במחלקת המחקר של FXCM ישראל מציינים הבוקר (חמישי) כי "הדולר ממשיך לשמור על כוחו, וזאת לאחר שהפרוטוקולים מישיבתו האחרונה של הבנק הפדרלי אמש העלו כי מרבית חברי הבנק שוקלים לבצע העלאה בריבית כבר בחודש דצמבר. בנוסף לכך, התבטאויות מצד חברי הנהלה רמזו כי זו בהחלט אפשרות ממשית, כל עוד הנתונים יצדיקו זאת".



בעקבות כך, זינק מדד הדולר לשיא של שבעה חודשים, מול הפרנק השוויצרי טיפס הדולר לשיא של עשרה חודשים ולמול הין עלה לרמתו הגבוהה ביותר מאז אוגוסט. עם זאת, לאחר העלייה לשיאים הללו, נרשמו מימושים בדולר והמטבע נסוג במידת מה לאחור.



גם הדולר-שקל נסוג אל מתחת ל-3.90, וזאת לאחר שלא הצליח לפרוץ את ההתנגדות המשמעותית ב-3.92. בעולם, רואים את הדולר מטפס בהתמדה לשיאים חדשים למול המטבעות, ואולם הדולר-שקל מתקשה לפרוץ את אזור ההתנגדות המשמעותי של 3.92-3.94 וייתכן כי הדבר יקרה רק סמוך יותר להחלטת הריבית בדצמבר. כל עוד הנתונים בארצות הברית בשבועות הקרובים ימשיכו להיות טובים, בעיקר בגזרת התעסוקה והאינפלציה, הסוחרים ירשו לעצמם להגדיל את ההימור על הדולר.