מנכ”ל בנק הפועלים, ציון קינן, קורא לשר האוצר, משה כחלון, לאפשר לבנקים להתחיל בשיווק מוצרי ביטוח בסיסיים. קינן אמור היה לדבר במסגרת ועידת "גלובס", אך נעדר ברגע האחרון ותוכן נאומו הגיע ל”מעריב־השבוע”.
 
לפי קינן, שיווק מוצרי ביטוח יאפשר להגדיל את התחרות והדבר יביא לאורך זמן להוזיל בעשרות אחוזים את תעריפי הביטוח. לדבריו, הדבר משתלב גם עם יוזמות אחרות בתחום הבנקאות הדיגיטלית, כמו הנהגת תוכנית B אונליין המאפשרת קבלת שירותים בסלולר או באינטרנט ללא תשלום עמלות עו”ש. 
 
נזכיר כי המפקחת על הבנקים, ד”ר חדוה בר, תומכת במתן אפשרות לבנקים להיכנס לשיווק מוצרי ביטוח. בר סבורה שהדבר יגדיל את התחרות ויאפשר ללקוחות ליהנות ממוצרי ביטוח בסיסיים כחלק משירותי הבנקאות, במחיר מוזל. 
 

בהמשך דבריו התייחס מנכ”ל הבנק למצב המקרו־כלכלי ולסכנת המיתון. לדבריו, המשק עלול להיקלע למה שכינה “מלכודת הדשדוש”, וזה יקרה אם לא יינקטו במועד מספר פעולות. עם זאת, ציין: “אני אופטימי ביחס ליכולת להימנע מכניסה למצב זה”.
 
קינן גם דיבר על חשיבות העסקים הקטנים לצמיחת המשק, ואת הגידול בחלקו של הבנק באשראי לתחומים אלה. מנוע צמיחה נוסף הוא ההשקעה בתשתיות כמו עיר הבה”דים בדרום וכן הפרויקטים להתפלת מים. הוא גילה שהבנק ימשיך להשקיע בתחומים אלה וכן ישתף בעתיד פעולה עם גופי ענק כמו גוגל ואפל אשר ניצבות בראש החץ הטכנולוגי.