רשת "סיטי שופ" השיקה היום (שני) את סניפה הראשון במערב ראשון לציון. בטקס השקת הסניף, המכיל קרוב לעשרת אלפים מוצרים, ציינו בעלי הרשת, דני אוהב ציון ויוסי ביבס, כי המכירה הישירה מהיבואן לצרכן והשכירות הנמוכה יחסית, אפשרו הוזלה של כ-20 עד 30 אחוזים במחירי המוצרים.



"נוביל מהפכת מחירים בשוק", הם הבטיחו והודיעו שבשנתיים הקרובות אמורים להיפתח כ-30 סניפים נוספים של הרשת באזור המרכז. הסניף ראשון בראשון לציון הושק לאחר השקעה של כ-2.5 מיליון שקל. "ההחלטה לחדור למרכז הינה אסטרטגית ומשמעותית וללא ספק תציג שינוי חיובי משמעותי בתחום", הם ציינו עוד, "השוק הפך ממזמן לפחות אטרקטיבי מבחינת המחירים שמוצעים לצרכן והוזלת מחירים משמעותית היא מתבקשת".



מוקדם יותר החודש נכנסה רשת חדשה לאוניברסיטאות המציעה מנות שף של כריכי בשר איכותי וכשר במחיר קבוע של שמונה שקלים בלבד. המנות נרקחו מרמת אפיית הלחמניה ועד בישול הרטבים. לדברי ניר עמר מבעלי הרשת: "בהמשך לשינוי המחירים שחווינו בתחומי הסלולר והקפה, אין סיבה לעצור בדברים אלו והגיעה העת להוזיל גם את מנות הבשר. אנו רואים בחלקנו להוזלת המחירים אבן דרך נוספת בשינויי הכלכלה שמתרחשים בישראל".



"לאחר השקת שני סניפים ראשונים בטכניון ובאוניברסיטת חיפה פיתחנו מודל כלכלי המבוסס על סבסוד המזון לסטודנטים, שמאפשר למכור בזול תוך כדי שמירה על איכות המנה ועדיין להרוויח". התפריט מורכב ממנות אסאדו, אנטריקוט, אווז, פרגית, שניצל, המבורגר, מרגז וחביתת ירק. המוכנות במקום ומוגשות בלחמניות מרובעות מקמח לבן או מלא, עם תוספות לבחירה של פטריות, ביצת עין או פלפל קלוי. עוד בתפריט סלט שרי וקולסלאו, ומנות צד ציפס, בטטה, גלגולי פירה וטבעות בצל. כל המנות בכשרות הרבנות.



בימים אלו רשת "שמונה" מתרחבת בעזרת זכיינים לפתיחת סניפים בערים מרכזיות ויישובי הפריפריה: "אנחנו עושים זאת כדי להנגיש בשר איכותי בתמחור שפוי מקרית שמונה ועד אילת".