חברת האופנה גולברי הפרה לכאורה את החוזה עם הפרזנטורית איילת זורר בטענה כי "מראה החיצוני השתנה לרעה". הנושא עלה בתכנית הבוקר של טל ברמן ואביעד קיסוס בתכניתם ברדיו eco99fm  ולאחר שצמד השדרנים הבהיר כי למרות שהם והשחקנית ההוליוודית המצליחה מיוצגים באותה סוכנות אין בידם מידע קונקרטי על הנושא ולא קיים ניגוד עניינים הם פנו למתוח ביקורת על החברה ועל הסיקור התקשורתי של הפרשה. 


"חלק מהעוול הגדול שנעשה לה זה שהדיון יום אחרי מרודד לשאלה האם היא יפה או לא יפה", אמר קיסוס. "אם היא יפה המעשה לא בסדר ואם היא לא יפה זה בסדר. הגדילו לעשות ידיעות אחרונות שמציע לקוראיו להיכנס לאפליקציה ולהצביע מי יותר יפה, איילת זורר או אסתי גינזבורג".

"זה דוחה, זה לא העניין פה בכלל", הגיב ברמן. "זה לא תחרות מי יפה יותר וזה לא שגינזבורג אחראית לאיזשהו עוול. כמו בכל נושא מיד הדיון הופך לפייסבוקאי ולא ענייני ולא קשור לליבת הסכסוך שנוגע בהפרת החוזה לכאורה באורח חד צדדי, והחברה לכאורה מסרבת לשלם את התמורה שנקבעה בחוזה כשהתירוץ הפומבי להפרה הוא המראה החיצוני שלה השתנה". 

"חברה יכולה להחליף פרזנטור, זו זכותה", הסביר קיסוס. "אבל רק כשנגמר החוזה. לא רק שהוא הופר בגלל סיבה עניינית כמו "היא הבריזה מצילומים" מה שנאמר זה 'המראה החיצוני השתנה לרעה' כך שלא רק הפרו את החוזה אלא עשו זאת בתירוץ 'היא מכוערת'. זה להוסיף חטא על פשע. גם לשלול ממנה את זכויותיה ואת כספה וגם להגיד שזה בגלל שהיא מכוערת, באותה מידה יכלו לפטר אותו ממפעל בטענה שהיא לא מספיק יפה".