חברת פלאפון הודיעה היום (ראשון), כי תעניק הטבה ללקוחותיה בגין תקלת הרשת שגרמה השריפה במתג החברה בפתח תקווה ביום שני שעבר.



לקוחות החברה יוכלו לבחור הטבה אחת מבין שלוש הטבות, ללא תשלום, שנדמה כי לא ממש יספקו את רוב הלקוחות, שכבר החלו להביע זעם בדף הפייסבוק של החברה. אגב, חלק גדול מהלקוחות עדיין סובל מבעיות קשות במכשירם כתוצאה מהשריפה שארעה במוקד המרכזי של החברה. ההטבה הראשונה שמוצעת לחברה עומדת על 20 ג'יגה גלישה בארץ, בנוסף לחבילה הגלישה הקיימת. תוקפה של ההטבה יהיה במשך כחודש ההטבה למשך חודש מיום ההרשמה.
 
ההטבה השנייה היא חיבור ל-Musix  ו-Super TV, חבילת מוזיקה וטלוויזיה: אפליקצית המוזיקה של פלאפון, המונה למעלה ממיליון שירים, וכן אפליקצית הטלוויזיה של פלאפון - ההטבה הינה למשך חצי שנה מיום ההרשמה. בסיום ההטבה השירות ינותק, ללא המשך חיוב. ההטבה השלישית היא 500 דקות שיחה מהארץ לחו״ל - השיחות בחיוג דרך 014 לעשרות יעדים נייחים בהם: ארה"ב, צרפת, גרמניה, קנדה, אנגליה, בלגיה, אוסטרליה, ארגנטינה, יוון, תאילנד, סינגפור, סין, פרו, ירדן, ערב הסעודית ועוד. לארה"ב וקנדה ניתן יהיה לחייג גם למכשירים ניידים – ההטבה הינה מיום ההרשמה ועד 30 באפריל (אחרי פסח).

רן גוראון, מנכ"ל פלאפון אמר היום: "אנו מודים ללקוחותינו על הסבלנות ועל האמון הרב שניתן לנו. החלטנו להציע לכלל לקוחות החברה הטבה לבחירתם, וזאת כהוקרה על אורך הרוח שגילו בימים האחרונים. אני מודה גם לעובדי החברה, אשר עבדו סביב השעון מאז פרוץ השריפה ביום שני, על מנת לספק מענה מיטבי ללקוחותינו. עבודות השיקום הושלמו, ומתג פתח תקווה שב לפעילות מלאה. החברה ממשיכה במעקב אחר ביצועי הרשת.



חלק מהלקוחות, כך נדמה, לא ממש השתכנעו מהפיצוי וכתבו בדף הפייסבוק של החברה: "זה בזיון שסבלנו מתקלה במשך כמה ימים, בזיון שזה הפיצוי שלכם בעידן שלכולם כבר יש חבילות עם שיחות לחול וגלישה באינטרנט. הנזק שגרמתם גדול בהרבה". מישהו אחר כתב כי "הרשת לא מיוצבת ולא מתפקדת. בתוך לקוח ותיק מאוד שלכם המריחה הזו היא פשוט שערורייה. שלושה ימים אנשים לא מצליחים להשיג אותי וטוענים שהשיחות קופצות ישר לתא קולי. אני לא מצליח להתחבר וגם האינטרנט מקרטע".
 
ההטבה תינתן לכל מנוי בהרשמה באתר, באפליקצית פלאפון או בטלפון 4141*. ההצטרפות להטבה תתאפשר עד 3 באפריל בחצות. פרטים באתר פלאפון