התוכנית הכלכלית של 103FM, "איפה הכסף", עסקה בענייני השעה של הכלכלה הישראלית, אך את טור הפתיחה החליטה ענת דוידוב להקדיש אל מלחמתם של ניצולי השואה וההבטחות שהם מקבלים במשך שנים.


"בואו נדבר על הבטחות. שר האוצר משה כחלון, שמעתם עכשיו, הבטיח אתמול שיגדיל את הסיוע לניצולי השואה ב- 500 מיליון שקלים. השר שקדם לו במשרד, יאיר לפיד הבטיח לניצולים ב- 2014, שהקיצבה המינימלית לניצול או ניצולה תעלה ל-  2200 שקלים בחודש, הבטיח להשוות את תנאי יוצאי מחנות השמדה שעלו אחרי 1953 וקופחו, לשאר הניצולים, ולא יישלמו על תרופות מירשם שבסל הבריאות. בדקנו. ההבטחות על פי משרד האוצר- יושמו. אז למה רק לאחרונה חשף שר הרווחה חיים כץ, כי המדינה עדיין לא העבירה לניצולי השואה מיום הקמתה יותר מ- 400 מיליון שקלים? 'עושק של שנים' כינה את זה כץ.
 
האם כל הניצולים שעדיין חיים בינינו, ויש מעט מאד מהם לצערינו, כ-180,000, מודעים למיצוי הזכויות שמגיעות להם? האם הם לא מטורטרים במשרדי הממשלה השונים ב'תלך תבוא, או בעצם עדיף שלא תבוא?' וישראל הרי הכי טובה בלטרטר? האם לא הגיע הזמן, שלא רק לקראת יום הזיכרון לשואה ולגבורה, ייזכרו מנהיגינו, וכל הפונקציונרים בהכרזות על מתן סיוע? במקום להתבייש כל פעם מחדש, תתחילו לעשות!
 
ואיפה הכסף של הקיצבאות שהיה אמור להגיע כבר לפני עשרה חודשים מאוצר התיישבות היהודים והחברה להשבת ניכסי הניספים? למה לא השבתם לניצולי השואה הכי עניים את מה שמגיע להם בזכות גדולה, ומשרד האוצר העביר בינתיים רק שליש מהכסף אחרי זעקות של חודשים? איפה אתם כולכם? כ- 45,000 ניצולים חיים מתחת לקו העוני, בושה שהאנשים היקרים האלה צריכים לעשות את הבחירה שבין אוכל, תרופות, או חימום בחורף! מידי חודש מתים 1000 ניצולים וניצולות. אנחנו כאן בשביל לשאול 'איפה הכסף'. חובת ההוכחה עליכם ורצוי למהר".