דרך חדשה לרשת מגה,  לאחר שעברה משברים גדולים שאיימו על עתידה במהלך השנה האחרונה. נושי החברה אישרו היום (ראשון) את המכירה לחברת יינות ביטן, אשר היתה ההצעה המובילה לאורך כל הדרך. ההצעה שהובאה בפני הנושים והתקבלה ברוב קולות, כשהיא כפופה כעת להחלטת הממונה על ההגבלים ההסכמים. על פי כל הסימנים, ההסכם צפוי לעבור, לאחר שכבר קיבל אישור עקרוני מבית המשפט. הרשת צפויה להפוך לרשת השיווק השנייה בגודלה בישראל. כעת מחזיקה ביתן בכ-71 סניפים, אשר מגלגלים כ-3 מיליארדי שקלים. כעת צפוי בעל החברה, נחום ביטן, להחזיק ב-198 סניפים בפריסה ארצית.



כזכור, שופט בית המשפט המחוזי בלוד, אילן שילו, החליט לקבל את המלצת נאמני "מגה" ולמכור את רשת הקמעונאות לחברת "יינות ביתן" תמורת 405 מיליוני שקלים (כולל המלאי העסקי). השופט דחה את כל ההתנגדויות וההצעות שהוגשו על ידי הקבוצות המתחרות ובהן "רמי לוי" ו"טיב טעם" וקבע כי הצעת הנאמנים היא הטובה ביותר עבור העובדים, הנושים וההסתברות להשלמתה היא הגבוהה ביותר. 
השופט קבע במקביל לוח זמנים מואץ להשלמת העסקה. הוא דרש שאסיפת הנושים תכונס בתוך עשרה ימים כדי להציג את עמדתה, כפי שקרה. במקביל הוא הורה לרשות להגבלים עסקיים להודיע בתוך 15 ימים את עמדתם ביחס לעסקה ומה ההסתייגויות ביחס אליה. ההסתדרות שתמכה במסירת הרשת ליינות ביתן ברכה על העסקה והביאה את תקוותה שהיא תסייע להבטחת עתידם של אלפי עובדי הרשת.