לכבוד שבוע הגאווה, ענת דוידוב הקדישה היום (חמישי) את טורה האישי בתכניתה "איפה הכסף" ב"רדיו ללא הפסקה 103FM" למיזם מיוחד שמנסה לסייע לטרנסג'נדרים להשתלב טוב יותר בשוק העבודה. 


 מחר יתקיים בעיר מצעד הגאווה, והנה זווית אחרת, טיפ מעניין עבורכם, אנשי קהילת הלהט"ב.

תקשיבו למה שאומר אסף רפפורט, סטארטאפיסט, שכבר עשה בחייו אקזיט של יותר משלוש מיליון דולר למייקרוסופט. עכשיו הוא מציע לגייס את חברת הענק לתועלת הטרנסג'נדרים, כמיזם לחיפוש עבודה.

רק אתמול דיברנו כאן על אפליה בשוק העבודה. על האפליה בשכר, בין המגזרים השונים בחברה – נשים גברים, ערבים ויהודים... נציבות שוויון הזדמנויות בעבודה מתקשה להתמודד עם כל העיוותים והאפליות.

אם אתם חברים בקהילת הלהט"ב, תופעת ההתעמרות בכם קשה עוד יותר. זה יכול לקרות עוד בשלב הקבלה לעבודה, אם בכלל הצלחתם להגיע לראיון. כל זה אפילו קשה יותר עבור טרנסג'נדרים. כמה פעמים אתם נתקלים ביחס מזלזל ומשפיל בראיון עבודה, סתם מתוך בורות וחוסר סובלנות, סתם כי אתם לא תפורים בדיוק על פי המידות של מי שיושב מולכם?

אז אולי תמצאו נחמה קטנה בדבר הבא- שיתוף פעולה עם עמותת "מעברים" מתחילה לאמן אתכם, טרנסג'נדרים, איך לבוא לראיון עבודה גאים ומוכנים, מבלי להרגיש מודרים. היא תלווה אתכם מול מוסדות, ותעניק לכם במידת הצורך מלגות לימוד.

אז הנה אור קטן למי שנימצא עמוק עמוק בתוך החשיכה. מחר תוכלו למצוא את "מעברים" בגן מאיר, בנקודת היציאה של המצעד. 

ליצירת קשר עם מעברים:

[email protected]

או בטלפון- 052-4776707