שוק המטבע של ישראל בדומה לשוקי המטבע בעולם פועל במציאות של חוסר וודאות לגבי רמת שערי הריבית הדולריים בעתיד, אתמול שערו היציג של המטבע של ארצות הברית ירד ב-0.339% ל-3.818 שקלים ואילו הבוקר (רביעי) במסחר הבין בנקאי, הדולר עולה ב-0.19% ל-3.8254 שקלים.



במחלקת המחקר של FXCM‏ ישראל מציינים הבוקר: "לאחר שנגע ברמת 3.8050 בתחילת השבוע, הדולר-שקל מתאושש מעט מעלה ונסחר באזור 3.83. גם בעולם ראינו את הדולר מתקן ביממה האחרונה לאחר הצניחה החד שהחלה ביום שישי עם פרסום דוח התעסוקה המאכזב בארצות הברית. הירידה החדה של הדולר, בעולם ולמול השקל, שיקפה את הירידה בסיכוי להעלאת ריבית בישיבת הריבית של הפד ביוני".



"נראה שהשוק נמצא במצב של אי ודאות לגבי המדיניות של הפד והשוק ממתין להכוונות ברורות יותר מצד קובעי המדיניות", נמסר ממחלקת המחקר, "בנאומה בתחילת השבוע ג'נט ילן,יו"ר הפדרל ריזרב, לא ממש פיזרה את הערפל והפעילים ממתינים בעיקר לישיבת הריבית בשבוע הבא, שתסייע לשוק לאמוד את ההשפעה האמיתית של נתוני התעסוקה. השבוע היומן הכלכלי בארצות הברית דליל למדי ועל כן ייתכן כי נראה בימים הקרובים את המשך הדשדוש של הדולר. הטווח של הדולר-שקל כרגע הוא בין 3.80 ל-3.85".