שוקי המטבע בעולם מביעים תקווה שבריטניה תישאר באיחוד האירופי ומרוצים מהשינוי בדעת הקהל הבריטי, שנוטה שוב להשאיר את הממלכה באיחוד האירופי. גם בישראל השווקים מושפעים מכך, ואתמול הלירה שטרלינג היציגה עלתה ב-2.327% ל-5.6365 שקלים, אך הדולר היציג ירד ב-0.72% ל-3.851 שקלים. 

במחלקת המחקר של FXCM‏ ישראל מציינים הבוקר: "לאחר יום מסחר תנודתי, שבו הדולר-שקל היטלטל בין 3.83 ל-3.87, הצמד מתייצב בטווח שבין 3.85-3.86. גם בעולם ראינו יום מסחר תנודתי מאוד שהוכתב על ידי הסקרים האחרונים בבריטניה שמצביעים על מפנה לטובת התומכים בהישארות באיחוד האירופי, ובשוק מקווים כי המומנטום הזה יימשך עד ליום המשאל וכי העם הבריטי יבחר בסופו של דבר להישאר באיחוד".
ב-FXCM המשיכו ואמרו: "התגובה של השווקים לשינוי בדעת הקהל הבריטית היתה עוצמתית במיוחד, כאשר נכסי הסיכון כדוגמת המניות והסחורות זינקו מעלה על חשבון נכסי המקלט הבטוח, ובכלל זה הין היפני ואגרות החוב הממשלתיות. בשוק המט"ח השטרלינג זינק יותר מ-2% למול הדולר והין. כל עוד הסקרים ימשיכו להצביע על המגמה הזו, הדפוס הזה צפוי להימשך. עם זאת, יש לזכור כי הסנטימנט החיובי הזה מתבסס על סוג של נבואה, וכי אם התקוות של השוק יתבדו והציבור הבריטי יחליט בסופו של דבר לפרוש מהאיחוד אנחנו צפויים לראות תנועה חדה באותה מידה בכיוון ההפוך".