רכב הריינג'-רובר המפואר של ענבל אור, ששקעה בחובות כספיים כבדים, מוצע למכירה על ידי בנק המזרחי והכונס הזמני לנכסיה, עו"ד איתן ארז.  במודעה שפורסמה מזמינים הכונסים את הציבור להציע הצעות לרכישת הרכב, מודל שנת 2014, כשמחיר המינימום להגשת ההצעה עומד על 100 אלף שקל. ההערכה היא כי הרכב יימכר בכחצי מיליון שקל.

בהודעה שמפרסמים בא כוח בנק מזרחי, עו"ד עמית פינס והכונס הזמני, עו"ד איתן ארז הם מציינים כי הרכב, מדגם Range R Sport, שנת ייצור 2014 צבר כבר קילומטראז' של כ-30,500. הרכב מאוחסן במגרש חנייה בפתח תקווה, לאחר שנתפס על ידי כונס הנכסים לפני כחודשים. הם מבהירים כי הרכב יימכר כמו שהוא, ללא אחריות לטיבו או למצבו. הצעות לרכישת הג'יפ יועברו לבא כוחו של בנק מזרחי עד ל-5 ביולי בצירוף המחאה בנקאית בסכום השווה לעשרה אחוזים מגובה ההצעה ולא פחות מ-10 אלפים. כלומר, הסכום המינימלי יעמוד על 100 אלף שקל.
תשלום יתרת התמורה עבור הרכב יועבר לידי עורכי הדין, שלושה ימים מיום אישור העסקה על ידי בית המשפט המחוזי בתל אביב. עוה"ד פינס וארז מבהירים, כי "אינם מתחייבים לקבל את ההצעה הגבוה ביותר, או כל הצעה שהיא ושומרים לעצמם את הזכות לנהל מו"מ עם מי מהמציעים לפי בחירתם ושיקול דעתם".