שמו של איש העסקים והיהלומן לב לבייב, שורבב לפרשת שחיתות של משטרת ניו יורק. העתון "ניו יורק פוסט" מפרסם סיפור בלעדי לפיו שוטרים מושחתים במשטרה סגרו נתיב מיוחד במנהרת לינקולן, כדי לאפשר לשיירת המכוניות של לב לבייב לעבור בה במהירות וללא עיכובים וכל זאת תוך שהם מלווים אותה. מושל מדינת ניו יורק, מריו קאומו, הורה על פתיחת חקירה לבדוק עם נעברו עבירות גם מצד רשות התחבורה האחראית על המנהרות והכבישים במדינה.



קאומו צוטט בידיעה ואמר: "אם זה קרה באמת הרי מדובר במקרה מדאיג מאוד". בפרשה נעצרו שני קצינים וסמל, שוטר נוסף  שנעצר גם הוא כבר הודה בחשדות נגדו ומשתף פעולה עם החקירה. יחד עמם נעצר גם ג'רמי רייכברג, שהיה איש הקשר בפרשה עם המשטרה. מי שסיפר לחוקרים על המקרה הוא יונה רייכניץ, איש נדל"ן בניו יורק, שבעבר עבד עבור "אפריקה ישראל", החברה שבבעלותו של לב לבייב. רייכניץ נחשב לחברו הטוב של רייכברג.



בכתבה לא נאמר מתי ארע המקרה, שבו עברה שיירת המכוניות במנהרה, שבדרך כלל ידועה בעומסי התנועה הכבדים בה אל מנהטן וממנה. בכתבה מוגדר לבייב כ"מלך היהלומים" והיא מזכירה כי באמצעות אפריקה-ישראל הוא היה מעורב בבניית בניין מגורים בניו יורק ליד הבורסה של ניו יורק. בניית בניין היתה מלווה בפתחית חקירה להונאה מצד התובע הכללי של מדינת ניו יורק אריק שניידרמן.

בנוסף לכך, לבייב הוא הבעלים של מכרות באפריקה וברוסיה ומפעיל חנויות תכשיטים יקרות בניו יורק, לונדון, דובאי וסינגפור. חברת אפריקה ישראל נקלעה לאחרונה לקשיים עקב פעילותה בתחום הנדל"ן ברוסיה ומבקשת לשמוט חלק מהחוב שלה לצבור "תגלחת" למחזיקים באגרות החוב שלה, וזאת בשעה שלבייב בונה אחוזת ענק מפוארת בסביון, בנוסף לאחוזת ענק שבבעלותו באחד הרובעים היוקרתיים שללונדון, ששווה מאות מיליוני שקלים. עורך הדין צ'רלס מייקל של אחת מבנותיו של לבייב הכחיש כי לבייב זכה לליוי משטרתי ואמר עוד בתגובה ל"ניו יורק פוסט" כי "לב אינו מכיר את רייכברג".

דוברת קבוצת לבייב מסרה: "קבוצת לבייב מכחישה כל קשר לפרשת רייכנברג שפורסמה לאחרונה. יודגש כי מר לבייב אינו מכיר את מר רייכנברג, מעולם לא ביקש או קיבל ממנו כל טובות הנאה וממילא, אין כל טענה כנגד מר לבייב בקשר למעשים בהם מואשם מר רייכנברג".