הדולר מתחזק בעולם ובארץ שערו היציג אתמול עלה ב-0.183% ל-3.822 שקלים ואילו הבוקר במסחר הבין בנקאי הדולר עולה בעוד 0.07% ל-3.8248 שקלים.



במחלקת המחקר של FXCM ישראל מציינים הבוקר כי "הדולר-שקל מוצא תמיכה ברמת המפתח של 3.80 ומטפס לעבר 3.82. 3.80 הוא הגבול התחתון של הטווח הרחב שבו נע הצמד מאז אמצע חודש מאי ומהווה רמת תמיכה משמעותית, ונראה שנצטרך לראות טריגר שלילי משמעותי כדי להוביל לשבירה מתחת לרמה זו. שבירה מתחת לרמה זו גם עשויה להביא את בנק ישראל להתערב במסחר, כדי לבלום את הסחף השלילי".



"הדולר הצליח להתאושש ביממה האחרונה על רקע הנתונים הטובים מהמצופה של דוח ADP אתמול בארצות הברית, שהצביע על תוספת של 179 אלף משרות חדשות במגזר הפרטי בחודש האחרון, גבוה מהמצופה, מה שהעלה את הציפיות לקראת דוח התעסוקה הראשי שיתפרסם ביום שישי.



על פי התחזיות הדוח אמור להצביע על תוספת של 175 אלף משרות חדשות בחודש האחרון וירידה בשיעור האבטלה מ-4.9% ל-4.8%. נתון חיובי צפוי לאושש מעט את הדולר, שנחלש בתקופה האחרונה בשל הירידה בציפיות הריבית. על פי שוק החוזים העתידיים, בשוק מתמחרים סיכוי קלוש של 12% להעלאת ריבית בספטמבר וסיכוי של 34% להעלאת ריבית בדצמבר".