ענבל אור ממשיכה במסע שלה בניסיון לטהר את שמה, ולשפוך אור על הפרשה בה היא נמצאת. במהלך סוף השבוע פורסם כי יזמית הנדל"ן פתחה דף פייסבוק בו היא מתכננת להגיד את כל האמת לכל מי שרוצה לשמוע. בריאיון ליעל דן בגלי צה"ל תקפה אור בחריפות את הנאמן שמונה לה מטעם בית המשפט ואמרה: "מצבי היום קצת יותר טוב, קראתי ראיון עם איתן ארז (הנאמן), ואני מזועזעת מחדש, כמה הבנאדם שאמור להיות איש צדק של מערכת המשפט הוא שקרן פתולוגי".



"הוא מדבר על דברים שלא היו ולא נבראו. הוא מאשים אותי ברדיפת בצע. על איזה 600 משפחות הוא מדבר שאני חייבת להם פתרון? יש 100 איש בסה"כ ואותם אנשים רוצים להגיע להסדר. הם יודעים שתהליך הפירוק הזה לא ייתן להם כסף. כל 100 המשפחות הגיעו לכנס שעשיתי, ובית המשפט נותן לו את כל הבמה ומאמין לכל דבר שהוא אומר".

כשנשאלה מה האינטרס שלו תקפה: "הוא מקבל מזה כל כך הרבה כסף, הוא פוגע לי בילדים, במשפחה. הוא פרץ לי לדירה בחודש מאי, אני לא ביקשתי להגיש נגדו תלונה, הוא צילם תמונות מדירה שטרם עזבתי, פתאום הילדים שלי בוכים ורואים את הבית. אתה רוצה כסף? תעשה את זה בדרך אחרת, לא של שקרים. יש לי תיקי הוצאה לפועל על 40 מיליון שקל. סה"כ של 600 אלף שקל. זאת מדינת עולם שלישי. הוא אומר שמכרתי אויר לאנשים, אני מסרתי 12 פרויקטים. 

"אני נמצאת כאן כדי להחזיר לכולם את הכסף, אני אגיש כתב ערעור לעליון ואנצח שם. העלילו עליי שהחלפתי עשרות עורכי דין, היה את עו"ד וינרוט שייצג אותי, לאחר מכן בומבך, ולאחר מכן חזרנו לוינרוט וכעת לעליון יש לי כמה כי אני מתעסקת בכמה חזיתות. אני צריכה לטפל בהרבה דברים בעיקר בגלל מר ארס, לא אדון ארז. ככה אני קוראת לו. אנחנו נוכל לספק לכל הלקוחות שלי את מה שחייבים להם. 
"יש לנו נכסים של 100 מיליון שקל יותר מהתחייבויות, ואפשר להסדיר את זה בהסדר, אבל אם אדון ארז ינהל את זה, הוא יעשה הכל כדי להכניס אותי לפשיטת רגל, אמרו שמכרתי דירה פעמיים, זה נראה לכם אפשרי בישראל? ניהלתי 11 שנה את החברות שלי, צ'ק אחד לא חזר, עד שבנק מזרחי ועוד גורם שאנחנו בודקים לגביו, החליטו לעצור את כל החשבונות ביום אחד. ביום אחד עסק שבניתי כל חיי. הוא רצה להשחיר את חבריי, את משפחתי, את ילדיי. הוא לוקח משרד חקירות, אבל הוא משחיר אותי כדי להביא אותו לבית המשפט. תקראו לאדון ארז להביא אסמכתאות". 
"הסיבה שגם פתחתי את דף הפייסבוק זה בעיקר בגלל שהתקשורת איתו, בושה. אני מתגוררת באזור נס ציונה, למקום שקט, רגוע, כי זה הזמן שאני צריכה להיות איתם. אני אומרת להם שאמא חזקה, לא שיקרה, יש לי 4 ילדים בגילאים חצי שנה עד 12. הם מאמינים לי. כל מי שמכיר אותי יודע שאני אדם חזק. הדברים שוקעים ומקבלים פרופורציה. אני נמצאת עם משפחתי בחופשה, כולם באים ומברכים אותי ואומרים לי להוציא את הדברים לאור, האמת עוד תצא לאור".